يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰

تهران فردا سردتر می‌شود

چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب: 397997
گودرزی گفت: امروز بارش‌های خفیف و پراکنده در شمال شرق کشور پیش بینی می‌شود و پدیده غالب طی امروز برای سواحل جنوبی دریای خزر، شمال غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، مرکز، شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور وزش باد است.
به گزارش جهان، فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت آب و هوای کشور طی روزهای آینده بارش های خفیف و پراکنده در شمال شرق کشور پیش بینی کرد و گفت: پدیده غالب طی امروز برای سواحل جنوبی دریای خزر، شمال غرب، دامنه های جنوبی البرز، مرکز، شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور وزش باد است.

وی ادامه داد: روزهای پنجشنبه و جمعه جوی نسبتا پایدار در کشور حاکم خواهد بود و خلیج فارس و تنگه هرمز در روز چهارشنبه و پنج شنبه مواج است.

گودرزی با اشاره به وضعیت آب و هوای تهران طی ۲ روز آینده گفت: وضعیت آب و هوای تهران در ادامه وقت امروز، کمی ابری تا نیمه ابری درپاره ای نقاط وزش باد و فردا، صاف درپاره ای نقاط غبارصبحگاهی و روز جمعه، صاف درپاره ای نقاط غبارصبحگاهی پیش بینی می شود .

وی تصریح کرد: امروز وزش باد در تهران تا ۱۲ متر بر ثانیه معادل ۲۵ نات در برخی مناطق خواهد رسید که سبب افزایش کیفیت هوا خواهد شد و همچنین تهران فردا صبح سردی رادر پیش رو دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *