پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

تا فردا اسدی دبیر کل فدراسیون می شود

شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب: 399523
کفاشیان که نمی‌خواهد شخصاً خبر کنار گذاشتن مهدی محمدنبی را اعلام کند از سایر مسئولان فدراسیون خواسته تا این خبر را رسانه‌ای کنند.شنیدیم اگر اتفاق خاصی نیفتد و علی کفاشیان ناگهان برگ جدیدی رو نکند ظرف امروز (شنبه) یا فردا (یک‌شنبه) باید مراسم تودیع نبی و معرفی دکتر اسدی به عنوان دبیر کل جدید فدراسیون برگزار شود.
 به گزارش جهان، خبرورزشی نوشت: اگر خاطرتان باشد در دوران وزارت دکتر «عباسی» همه‌چیز برای انتخاب دکتر محمدحسین قریب به عنوان رئیس فدراسیون و جانشین علی کفاشیان آماده شده بود اما ناگهان با اعتراض امیر عابدینی ورق برگشت.

آن روز در انتخابات مجمع فدراسیون فوتبال، خود علی کفاشیان هم دیگر امیدی به نشستن دوباره روی صندلی ریاست فدراسیون نداشت و به قول معروف لحظاتی به انتخاب دکتر محمدحسین قریب نمانده بود که امیر عابدینی از جای خود برخاست و به نحوه رأی‌گیری و سکوت کفاشیان انتقاد کرد و باعث شد در دور دوم آرا به نفع رئیس واريز و کفاشیان ابقا شود. با این مقدمه کوتاه می‌خواهیم به ماجرای تغییرات اخیر فدراسیون فوتبال در سطوح مدیریتی اشاره کنیم. به تازگی و پس از افزایش فشار متولیان ورزش و رسانه‌ها به فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان تصمیم گرفت اطراف خود را خلوت کند!

در همین راستا کفاشیان بلافاصله پس از اتمام جلسه مجمع فدراسیون، احمد هاشمیان رئیس کمیته ضد دوپینگ را برکنار کرد! در ادامه دکتر فریده شجاعی هم کنار رفت تا مهین فرهادی‌زاد جایگزین وی شود اما این دومی شرط و شروطی داشت که مورد قبول واقع نشد تا در نهایت الهه عرب‌عامری به عنوان نایب‌رئیس بانوان فدراسیون فوتبال برگزیده شود. در این گیرودار هادی آیت‌اللهی نایب‌رئیس اول نیز با انتشار نامه‌ای رسمی در رسانه‌ها از سمت خود کناره‌گیری كرد و همین‌طور مهدی محمدنبی نیز در میان اشک و گریه کارمندان فدراسیون خداحافظی کرد!

اما نکته جالب اینجا بود که چهارشنبه گذشته امیر عابدینی جلسه‌ای یک ساعته با علی کفاشیان در فدراسیون برگزار کرد و درباره مسائل مختلف فوتبال به بحث و تبادل‌ نظر پرداخت. گفته می‌شود محور این صحبت‌ها حول تغییر و تحولات اخیر در فدراسیون بود و ظاهراً عابدینی به کفاشیان توصیه کرده که مهدي محمدنبی را حفظ کند زیرا دبیر کل فعلی فدراسیون پس از سال‌ها فعالیت از تجربه کافی برخوردار بوده و بهترین گزینه است البته باید منتظر ماند و دید كفاشيان قادر است نبی را حفظ کند یا نه؟!

امروز یا فردا مراسم تودیع نبی و معارفه اسدی برگزار می‌شود؟
اما بشنوید از جناب علی کفاشیان که برخلاف میل باطنی مجبور است مهدی محمدنبی یار همیشگی خود را کنار گذاشته و فرد دیگری را به عنوان دبیرکل جدید فدراسیون معرفی کند.
بین خودمان باشد ولی علی کفاشیان که نمی‌خواهد شخصاً خبر کنار گذاشتن مهدی محمدنبی را اعلام کند از سایر مسئولان فدراسیون خواسته تا این خبر را رسانه‌ای کنند.
شنیدیم اگر اتفاق خاصی نیفتد و علی کفاشیان ناگهان برگ جدیدی رو نکند ظرف امروز (شنبه) یا فردا (یک‌شنبه) باید مراسم تودیع نبی و معرفی دکتر اسدی به عنوان دبیر کل جدید فدراسیون برگزار شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *