دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۱
سردار رزمجو:

صعود اقتدار جهانی جمهوری اسلامی ایران

پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب: 399354
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز در حال صعود به ترازهای اقتدار جهانی است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سردار علی رزمجو بعد از ظهر پنج شنبه در مراسم یادواره هفت شهید روستای چاه حسین جمال از توابع بخش کاکی دشتی اظهار داشت: باید همواره یاد شهدا را برگزاری چنین مجالسی زنده نگه داشت.

وی افزود: امروز نیروهای مسلح و اقشار مختلف مردم از زمزمه ولایت و از منویات فرمانده کل قوا سیراب می شوند و جوانان ما آماده فرمان رهبر خودشان هستند.

رزمجو با بیان اینکه جوانان ما بارها با حضور خود در میادین مختلف نقشه های دشمنان را ناکام گذاشتند، تصریح کرد: برگزاری چنین یادواره هایی متصل شدن به صف مشتاقان وصال و محشور شدن با شهدا است.

وی بیان کرد: شهدای گرانقدر ناظر بر اعمال و رفتار ما هستند و خانواده معظم آنها نیز اسوه های شکیبا و معرفت هستند.

سردار رزمجو از خانواده معظم شهدا به عنوان عصاره مقاومت و صبر یک ملت شکست ناپذیر عنوان کرد، و اضافه کرد: شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تندیس زنده فضیلت در متن جامعه اسلامی ما هستند که به برکت خون آنها تمدن بزرگ اسلامی پی ریزی شده است.

وی خاطر نشان کرد: خون چنین شهدایی زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج)شده است و امروز چنین یادواره در چنین روستایی بنام و یاد آنها در آغازین روز امامت امام عصر (عج) برگزار شده است.

رزمجو بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در حال صعود به ترازهای اقتدار جهانی است و این حاصل خون شهدای است که در دوران دفاع مقدس خلق کردند.

علی رزمجو اضافه کرد: یکی از پشتوانه های محکم و شکست ناپذیر اهل حق و حقیقت شهدا هستند و درخشان ترین ستاره در فرهنگ ایثار و فداکاری مشعل پر فروغ شهدا هستند که زیبا ترین اشعار دفاع مقدس در دفاع از دین و حریم ولایت با جان خویش تفسیر کردند.

فرمانده منطقه دوم سپاه پاسداران با بیان اینکه در فرهنگ شهدا دینداری، ولایت مداری، مجاهدت در راه خدا، غیرت و مردانگی در هم آمیخته و بزرگترین قدرت جهان را شکست دادند، گفت: مسئولیت همه ما در قبال شهدا سنگین و دشوار است که نیاز است جوانان ما به سراغ زندگی نامه شهدا بروند و از آنها الگو بگیرند.

سردار رزمجو ادامه داد: شهدا خون خودشان را پای ارزشهای الهی ریختند وامروز دشمن با جنگ نرم قصد برهم زدن عقاید جوانان ما دارند که می طلبد هوشیار تر از قبل عمل کنیم.

در پایان با اهدای هدایایی از خانواده معظم شهدا تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم فرماندار دشتی، امامان جمعه خورموج و کاکی، خانواده معظم شهدا و ایثارگان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی حضور داشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *