شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

دستگیری ۳ انگلیسی به جرم برده‌داری

سه شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب: 396588
پلیس انگلیس سه کارفرمای کارخانه‌ای در شرق این کشور را به جرم برده‌داری از مهاجران اروپایی، دستگیر کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، پلیس انگلیس از دستگیری سه کارفرما به جرم برده‌داری خبر داد.

شبکه خبری پرس تی‌وی خبر داد پلیس انگلیس با یورش به کارخانه‌ای در حومه شهر «راچدیل» ۲۰ کارگر زندانی شده توسط سه کارفرما را آزاد کرد.

این کارگران که از اروپای شرقی به انگلیس مهاجرت کرده بودند به دست این ۳ کارفرمای انگلیسی اسیر و با کمترین مزد ممکن به مدت ۸۰ ساعت در هفته مانند بردگان مشغول کار بودند.

این ۲۰ کارگر زن و مرد بعد از آزادی توسط پلیس، از انواع سوءرفتار و آزارها به دست کارفرمایان خود، به پلیس گزارش دادند.

روزنامه انگلیسی «سان دیلی» که محل اشتغال این افراد را «کارخانه برده» نامیده، نوشت شغل این افراد تهیه عکس و فریم برای کارخانجات اصلی انگلیس بود که درآمد میلیون پوندی برای این کارفرمایان داشته اما تنها اندکی از این پول به عنوان مزد به کارگرها داده شده است.

«جیمز فولکنر» پلیس بازپرس انگلیسی بعد از آزادی این مهاجران چنین مواردی را نمونه معمول برده داری مدرن در بریتانیا عنوان کرد.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که مدت‌هاست سیاسیون انگلیسی به بهانه تحدید مهاجران اروپایی به این کشور، خواستار جدایی انگلیس از اتحادیه اروپا می‌باشند. «دیوید کامرون نخست وزیر و رهبر حزب محافظه کار انگلیس نیز در صورت پیروزی این حزب در انتخابات آتی سراسری، وعده برگزاری همه پرسی جدایی انگلیس از اتحادیه اروپا را به مردم این کشور داده است.

هم‌چنین دولت انگلیس به تازگی طرح سختگیرانه‌ای برای کاهش خدمات به مهاجران دیگر کشورهای اروپایی به این کشور ارائه کرده است. این درحالیست که عضویت در اتحادیه اروپا بنا بر قوانین این اتحادیه مستلزم آمد و شد آسان شهروندان کلیه کشورها به دیگر کشورهای عضو است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *