جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

تیم ملی وارد ژوهانسبورگ شد

يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۱۹
کد مطلب: 396259
تیم ملی فوتبال ایران وارد ژوهانسبورگ، پایتخت آفریقای جنوبی شد.
به گزارش جهان به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، اعضای تیم ملی فوتبال ایران پس از دو پرواز از تهران به دوبی و سپس از دوبی به ژوهانسبورگ وارد پایتخت آفریقای جنوبی شدند. بازیکنان و کادر فنی تیم ملی در ساعت ۱۷ به وقت محلی وارد این کشور شدند.
تنها غایبان سفر تیم ملی محمد نوری و سروش رفیعی هستند که به دلیل مشکلات اداری نتوانستند به همراه سایر بازیکنان در این پرواز حاضر باشند.
ملی پوشان ایران ابتدا ساعت ۴:۱۰ به وقت تهران به دوبی پرواز کردند و پس از آن راهی ژوهانسبورگ شدند. پیش از عزیمت تیم ملی به آفریقای جنوبی، هوشنگ مقدس سرپرست تیم اعزامی ایران به همراه کارلوس کی روش، دن گاسپار و اوسیانو به سایر ملی پوشان اضافه شدند.
*حاشیه های سفر تیم ملی به آفریقای جنوبی
- اتحاد و همدلی بالایی بین بازیکنان مشاهده می شوند و آنها آماده هستند تا با شروع تمرینات، مرحله ای تازه از روند آماده سازی خود را برای حضور در جام ملتهای آسیا طی کنند.
- کارلوس کی روش در آفریقای جنوبی دارای شهرت زیادی است و به محض ورود تیم ملی به این کشور، افراد زیادی برای خوش و بش با سرمربی تیم ملی به نزد او آمدند.
- مسوولان فرودگاه ژوهانسبورگ به محض اینکه متوجه حضور تیم ملی ایران شدند، گیت ویژه ای را برای گذر ملی پوشان ایران باز کردند تا کادر فنی و بازیکنان ایران در کمترین زمان ممکن مراحل ورود به خاک آفریقای جنوبی را طی کنند.
- پیش از خروج اعضای تیم ملی از فرودگاه، اتوبوسی آماده بود تا ملی پوشان ایران را به هتل "پرتوریا" برساند. در همان اتوبوس هم کلید اتاق بازیکنان و اعضای کادر فنی به آنها تحویل داده شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *