چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

پیشنهاد تیم ملی انگلیس به گواردیولا

جمعه ۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب: 446490
سرمربی بایرن مونیخ ممکن است پس از پایان یورو ۲۰۱۶ هدایت سه شیر را بر عهده بگیرد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا از دیلی میرر، تیم ملی انگلیس چند سالی است که پیشرفت خوبی با روی هاجسون داشته است و حتی از این تیم که به عنوان اولین تیم راهی یورو ۲۰۱۶ شده است. از انگلیس به عنوان مدعی قهرمانی در یورو هم نام برده می‌شود. انگلیس البته قبل از جام جهانی برزیل نیز شرایط خوبی داشت ولی نتایج ضعیفی که در این رقابت‌ها گرفت باعث شد سه شیره در بین چهار تیم مرحله گروهی، چهارم شده و در همان دور نخست حذف شود.

اتحادیه فوتبال انگلیس که دیگر تاب نتایج ضعیف تیم ملی این کشور را ندارد، می‌خواهد در صورت ناکامی دوباره به سراغ پپ گواردیولا برود و با دستمزد نجومی ۱۰ میلیون پوندی، این مربی را به خدمت بگیرد. سرمربی اسپانیایی فعلی باشگاه بایرن مونیخ در آخرین سال قرارداد خود با باشگاه آلمانی، تاکنون حاضر به تمدید قرارداد نشده است.

البته مسئولان بایرن مونیخ هنوز از رفتن مربی خود ناامید نشدند و همانطور که کارل هاینتس رومنیگه گفته است، این باشگاه تلاش خود را خواهد کرد تا در ماه‌های باقی‌مانده، نسبت به تمدید قرارداد با مربی خود اقدام کند.

البته در ماه‌های گذشته گزارشات زیادی از علاقمندی تیم‌هایی چون منچسترسیتی و منچستریونایتد به این مربی به میان آمده بود اما باید منتظر ماند و دید سرنوشت پپ چگونه رقم خواهد خورد. در شرایطی که این مربی هنوز تصمیم به ماندن یا ترک آلمان نگرفته است، باید دید آیا پیشنهاد اغوا کننده هدایت تیم ملی انگلیس، وی را وسوسه می‌کند یا خیر.

آینده روی هاجسون ۶۹ ساله نیز به طریقی دیگر غیر شفاف است. در شرایطی که این مربی مایل به ادامه سرمربیگری در تیم ملی کشورش است، تاکنون پیشنهادی برای تمدید قرارداد نداشته است. اخیرا مارتین گلن، مدیر اجرایی اتحادیه فوتبال انگلیس گفته بود قرارداد سرمربی سابق لیورپول و اینتر پس از یورو تمدید نخواهد شد و هاجسون هر نتیجه‌ای که با انگلیس بگیرد، از نیمکت این تیم جدا خواهد شد.

از پاول پاردیو و گری نویل به عنوان سایر گزینه‌های جانشینی هاجسون یاد می‌شود ولی این گزینه‌ها به اندازه هاجسون شانس مربیگری ندارند. با توجه به نتایج ضعیفی که گرت ساوت گیت همراه با تیم ملی جوانان انگلیس گرفته، دیدگاهی منفی نسبت به مربیان انگلیس برای هدایت تیم ملی این کشور ایجاد شده است.

انگلیس به عنوان اولین تیم توانست صعودش را به یورو ۲۰۱۶ قطعی کند. آنها تاکنون تمامی دیدارهای خودشان را در انتخابی یورو با برد پشت سر گذاشتند و باید دید این تیم در رقابت‌هایی که تابستان سال آینده میلادی در کشور فرانسه برگزار خواهد شد، چه نتایجی را کسب خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *