شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۵
۵

آیا واقعا آمریکا به ماه سفر کرده؟+صوت

پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۵
کد مطلب: 395812
آزمایش اوریون بار دیگر سؤالات مربوط به سفر انسان به ماه را زنده کرده است.
به گزارش جهان به نقل از پیک بامدادی واحد مرکزی خبر، ناسا ارسال سفینه اوریون به ارتفاع ۳۶۰۰ مایلی زمین را موفقیتی بزرگ در پروژه‌های فضایی دانست. ناسا در سالهای گذشته سفینه‌های سرنشین داری را به ایستگاه فضایی بین‌المللی فرستاده است که این ایستگاه در فاصله بسیار نزدیک زمین یعنی حدود ۳۵۰ کیلومتری آن قرار دارد ولی ابراز امیدواری کرده است با آزمایش انواع پیشرفته اوریون بتواند انسان را به فضاهای دورتر ارسال کند. ولی آزمایش اوریون بار دیگر سؤالات مربوط به سفر انسان به ماه را زنده کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Netherlands
نه آمریکا به کره ماه رفته نه روسیه. این ها در دوران جنگ سرد میخواستند دنیا را خر کنند و خود را گنده کنند و دروغی به نام سفر به ماه را ساختند با فیلم های ساختگی و جعلی که همه اش در روی خود زمین ساخته شده بودند و با حقه های سینمایی به عنوان فیلم سفر به فضا به خورد مردم دنیا داده شدند.
نظر علمی
یک دلیل واضح برای دروغ بودن سفر به ماه:

۱- شاید بتوان به ماه سفر کرد ولی اینکه دوباره بتوان از ماه به زمین برگشت کاملا مسخره است. چون موشکی که از زمین پرتاب می شود به تدریج سوختش تمام شده و در هر مرحله بخشی از آن جدا می شود. پس چگونه می توان در ماه که حتی سکوی پرتاب در آن نمی توان ساخت دوباره موشک را که حتی سوختش تمام شده به طرف زمین موشک پرتاب کرد؟؟؟؟
۲- در جو ماه هوا وجود ندارد. پس سوخت موشک چگونه می خواهد در جو ماه بسوزد؟؟؟؟
پس تکلیف سنگهایی که از ماه آوردن چی میشه؟؟
اگر همچین ادعایی دروغ بود روسها سالها پیش آمریکاییها رو رسوا کرده بودن.
حمید
دوست عزیز سعی کردین علمی صحبت کنین ولی دلایلتون خیلی سطحیه و با عرض پوزش بچگانه است
1-بیشتر مطالعه کنین
2-جو گیر نشین
چراغعلی
از سال 48 که رژیم نژاد پرست آمریکا ادعا کرد که به کره ماه رفته چند سال میگذرد ؟ فن آوری علمی چند صد برابر رشد داشته چرا نه آمریکای نژاد پرست و نه روسیه و نه کشور دیگری تا کنون تصمیم نگرفته اند که دوباره به ماه سفر کنند کدام آدم ساده ای باور میکند که ا حرف این رژیم نژاد پرست راست باشه