جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۱
انتقال مسلمان به استقلال به مشکل خورد!

مسلمان باید به ذوب ‌آهن بازگردد

چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۴۴
کد مطلب: 395693
مدیر عامل باشگاه ذوب آهن گفت: مسلمان با باشگاه ذوب آهن قرارداد ۲ ساله و نیمه دارد و باید به تیم خود بازگردد.
به گزارش جهان ، سعید آذری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، درباره وضعیت محسن مسلمان اظهار کرد: مسلمان بازیکن تیم ذوب آهن است و باید به تیم خود برگردد چرا که با باشگاه ذوب آهن قرارداد ۲ ساله و نیمه دارد.

وی تصریح کرد: سرمربی تیممان در نظر دارد که در صورتی که باشگاه استقلال آندارنیک تیموریان را بدهد می‌تواند محسن مسلمان را جذب کند به همین خاطر در قبال محسن مسلمان باشگاه ذوب آهن مبلغی را دریافت نخواهد کرد.

آذری افزود: به دلیل اینکه باشگاه استقلال آندو را در ازای مسلمان در اختیار ما نگذاشته ما نیز حاضر نیستیم که مسلمان را به تیم استقلال بدهیم و این بازیکن باید به تیم ذوب آهن بازگردد.

وی درباره قرارداد بستن محسن مسلمان با باشگاه استقلال عنوان کرد: محسن مسلمان بازیکن تیم ما با باشگاه قرارداد ۲ ساله و نیمه دارد و از لحاظ قانونی این اختیار را نداشته که با باشگاه دیگر قرارداد ببندد چرا که قرار بود روز گذشته فقط برای انجام مذاکرات اولیه به باشگاه استقلال برود ولی همان طور که نظاره گر هستیم این بازیکن با باشگاه استقلال قرارداد بسته است و این قرارداد از نظر باشگاه ذوب آهن بی ارزش خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *