دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۲
در واکنش به حضور فعالان فتنه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز

فتنه گران مطرود جامعه هستند

دوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۵۵
کد مطلب: 395430
فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز در واکنش به حضور فعالان فتنه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گفت: کسانی که به دنبال احیای جسد متعفن فتنه و فتنه‌گران منزوی و مطرود جامعه هستند، بدانند که این خواب تعبیر ناشدنی است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، جواد قناعتی در جمع بسیجیان اتوبوسرانی شهرداری شیراز با تسلیت فرا رسیدن ایام حزن و اندوه اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بر لزوم دفاع تمام قد از ارزش‌های انقلاب اسلامی تأکید کرد و اظهار داشت: هویت بسیج دفاع از انقلاب و ارزش‌های انقلاب است.

وی در واکنش به حضور فعالان فتنه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: کسانی که به دنبال احیای جسد متعفن فتنه و فتنه گران منزوی و مطرود جامعه هستند بدانند که این خواب تعبیر ناشدنی است و شهر مقدس شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) جولانگاه اینگونه تحرکات و افراد نیست.

فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز افزود: در صورت تکرار این‌گونه تحرکات از سوی فتنه و فتنه‌گران، به طور قطع سیلی محکمی از سوی فرزندان انقلابی و بسیجی این مرز و بوم می خورند.

وی عنوان کرد: خط قرمز تمام فعالیت‌های نظام باید منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری باشد بنابراین مسئولان نیز باید به این مسئله به خوبی واقف بوده و از سیاسی‌کاری پرهیز کنند و در مقابل تمام تحرکات و اقداماتی که سبب زیرپا گذاشتن این خطوط می‌شود، بایستند.

قناعتی تأکید کرد: تقویت انقلاب اسلامی و حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب با مسامحه‌کاری میسر نمی‌شود و نباید در مقابل چنین تحرکاتی سکوت کرد بلکه باید هرچه سریع‌تر به این گونه مسائل پاسخ مناسب داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *