شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۱

خبر بد افجه ای برای استقلالی ها

چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب: 394560
سخنگوي باشگاه استقلال کسر ۱۰ درصد از قرارداد بازيکنان و کادر فني اين تيم را قطعي دانست.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم،سید سعید افجه‌ای درباره پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل راه‌آهن در هفته هفدهم مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: به عنوان مجموعه مدیریتی باشگاه سعی کردیم بحران را کنترل کنیم ولی تا حصول رضایت کامل هواداران نیاز به زمان است. امیدوارم هواداران این فرصت را به کادر فنی بدهند و با پرهیز از حاشیه‌های کاذب راه را برای نتیجه‌گیری مطلوب تیم محبوب خود هموار کنند.

وی در مورد شعار هواداران استقلال علیه ملی‌پوشان این تیم پس از پایان این دیدار تصریح کرد: هواداران می‌دانند که پرداختن به برخی حاشیه‌ها به تیم لطمه می‌زند. مطمئنا ما توهین به هر شخصی که باشد را نمی‌پذیریم.

سخنگوی باشگاه استقلال درباره وضعیت آندرانیک تیموریان خاطرنشان کرد: وضعیت این بازیکن به زودی مشخص خواهد شد و کمیته نقل‌وانتقالات تکلیف این بازیکن را مشخص می‌کند.

افجه‌ای در پاسخ به این سوال که آیا جریمه ۱۰ درصدی قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال قطعی است یا نه، گفت: مصوبه‌ای که در هیئت مدیره مبنی بر کسر ۱۰ درصد از قرارداد همه عوامل تیم داشتیم، قطعی است اما در کنار آن بر اساس چارچوب آیین‌نامه باشگاه که پیش از این به تصویب رسیده بود، اگر تیم بتواند به روند صعودی‌اش ادامه داده و نتایج مورد رضایت هواداران را کسب کند، با دادن پاداش به نوعی این جریمه جبران خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *