يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۲

تصویر دردسر ساز جدید استقلالی ها !

شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۱۴
کد مطلب: 271128
ظاهرا در ابتدای بازی روزگذشته استقلال- راه آهن محمد محمدی که دو فصل برای استقلال بازی کرد کنار بازیکنان استقلال ایستاده و عکس یادگاری گرفته است تا با کنار هم قرار دادن این عکس و گلی که این دروازه بان به آبی ها تقدیم کرد بدجوری اعصاب هواداران پرسپولیس و سه تیم مدعی قهرمانی را به هم بریزد.
به گزارش جهان به نقل از جام ، محمد محمدی که دو فصل برای استقلال بازی کرد کنار بازیکنان استقلال ایستاده و عکس یادگاری گرفته است تا با کنار هم قرار دادن این عکس و گلی که این دروازه بان به آبی ها تقدیم کرد بدجوری اعصاب هواداران پرسپولیس و سه تیم مدعی قهرمانی را به هم بریزد.

محمدی که البته ابندای فصل از استقلال جدا شد و در حال حاضر هم از مدیرعانل تیم شکایت کرده است ، در صحنه گل استقلال اشتباه عجیبی کرد.هواداران پرسپولیس و تیم های دیگر در سایت های فوتبالی و شبکه های اجتماعی به این عکس اشاره کرده ودروازه بان سابقا آبی پوش راه آهن را مورد حمله قرار داده اند.


نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *