شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

پملب ۹ واحد متخلف زیستی در تهران

دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب: 394062
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری از پملب ۹ واحد چربی‌سوزی، ذهتابی و دباغی در این شهرستان خبر داد و گفت: شناسایی، پیگیری و تعطیلی واحدهای غیرمجاز در سطح شهرستان ادامه دارد.
به گزارش جهان به‌نقل از روابط‌ عمومی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری، محسن شوکتی از پملب ۹ واحد متخلف در جنوب تهران خبر داد و اظهار کرد: ماموران اجرایی این اداره ۹ واحد چربی‌سوزی در روستای نظرآباد را پملب کردند.

وی با اشاره به اینکه این واحدها غیرمجاز با ایجاد آلودگی شدید آب و خاک موجبات تخریب محیط زیست و تهدید سلامت و بهداشت سکنه هم‌جوار را فراهم کرده بودند، گفت: با دستور قضایی ضمن پلمب واحدهای مذکور از فعالیت آن‌ها ممانعت به‌عمل آمد و تا زمان اتخاذ تمهیدات لازم به‌منظور رفع آلودگی موضوع تعطیلی واحدهای مذکور تحت پیگیری این اداره خواهد بود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: شناسایی، پیگیری و تعطیلی واحدهای غیرمجاز در سطح شهرستان ری از سوی این اداره ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *