يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
۱

دستور رئیس‌جمهور درباره مضرات پارازیت

يکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب: 393884
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست صبحانه کاری اتاق بازرگانی در مورد مضرات پارازیت گفت: رئیس‌جمهور به دو وزیر بهداشت و رفاه اجتماعی و رؤسای سازمان محیط‌ زیست و انرژی اتمی دستور بررسی این موضوع را داده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمود واعظی امروز در نشست صبحانه کاری اتاق بازرگانی ایران در مورد سؤال اعضای هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی در مورد مضرات پارازیت گفت: اگر منظور شما از پارازیت در حوزه مخابرات و موبایل است که تحت کنترل سازمان تنظیم مقررات رادیویی قرار دارد، اما در مورد پارازیت‌های دیگر رئیس‌جمهور دستور داده تا با همکاری وزارت بهداشت، رفاه، سازمان محیط زیست و سازمان انرژی اتمی بررسی شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: در جلسات متعددی که با سازمان تنظیم مقررات برگزار شده، در مناطق مختلف تهران، کارشناسان حاضر شده و گزارشی تهیه کردند که به رئیس‌جمهور تقدیم شده است و نتیجه آن به زودی اعلام خواهد شد.

وی گفت: فکر کنم پارازیت اگر از حدی فراتر رود، مضر است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مکی
اینکه رئیس جمهور با وظیفه شناسی به فکر سلامت جسمی شهروندان هستند جای تقدیر دارد و شایسته است با توجه به اولویت سلامت روحی و روانی و ارزشی شهروندان جمهوری اسلامی شاهد دستورات مشابهی برای بررسی مضرات ( توءامان فیزیکی و غیر فیزیکی ) سلاحهای شیبخون فرهنگی از سوی دشمنان ، همچون ماهواره ، از سوی دلسوزانی در مقام و مسئولیت ایشان باشیم .
هیچ انسان عاقلی قائل به مصرف بیرویه دارو نیست ؛ ولی آیا یک پزشک تا وقتی توان خشکاندن ریشه هاای یک بیماری را پیدا نکرده است ، به خاطر عوارض جانبی اجتناب ناپذیر یک واکسن یا مسکن یا دارو ، از تجویز آن برای بیمار خود منصرف میشود ( و به بهانه هایی چون جریان آزاد اطلاعات لزوم بالا بردن آستانه تحمل و افزایش سعه صدر و فرهنگ و انعطاف و ... اجازه میدهد تا ویروسها و میکروبهای فرهنگ مستهجن و شیطان پسند غربی هویت ملت را از درون فاسد کند و به یکباره ازبین ببرد ) ؟