شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

روزنامه آسمان رفع توقیف شد

يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۵۰
کد مطلب: 391548
وکیل روزنامه آسمان گفت: قاضی محمد کشکولی رئیس شعبه ۷۹ دادگاه کیفری استان تهران دستور رفع توقیف روزنامه آسمان را صادر کرد.
به گزارش جهان؛ جمال خندان در گفتگو با مهر، از انتشار مجدد روزنامه آسمان خبرداد و گفت: هرچند عباس بزرگمهر مدیر مسئول روزنامه آسمان در انتشار گزارش مورد شکایت مدعی العموم در این پرونده هیچ نقشی نداشت و بخش فنی روزنامه بدون توجه به نظریه وی و سهواً نسخه اصلاح نشده گزارش مورد نظر را برای انتشار به چاپخانه ارسال کرده بود اما هیات منصفه مطبوعاتی وی را مجرم تشخیص داد و مستحق تخفیف در مجازات هم ندانست.

وی افزود: دادگاه مطبوعات مدیر مسئول روزنامه را به پرداخت مبلغ بیست میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد که این حکم قطعی نبوده و قابل اعتراض در دیوانعالی کشور است. همچنین حکم صادره از سوی دادگاه مطبوعات مبتنی بر مجازات سلب حقوق اجتماعی برای شخصیت حقوقی روزنامه یا مدیر مسئول آن نیست لذا از نظر دادگاه موجبی برای توقیف روزنامه وجود نداشت و با درخواست ما جهت رفع توقیف از روزنامه موافقت شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *