شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
۳

تقدیر تامل‌برانگیز از میرزاده

يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب: 391520
در آستانه قرائت گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد، ۱۹۰ نفر از نمایندگان مجلس طی نامه‌ای از رئیس دانشگاه آزاد تقدیر کردند.
به گزارش جهان به نقل از خبرگزاری دانشجو، ضرغام صادقی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی پیش از به صدا درآمدن زنگ پایان شیفت صبح جلسه امروز خانه ملت، اظهار داشت: ۱۹۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای از زحمات و خدمات دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد تقدیر و تشکر کردند که این نامه به شورای عالی انقلاب فرهنگی و ریاست جمهوری ارسال می‌شود.

لازم به ذکر است؛ گزارش تحقیق و تفحص مجلس از دانشگاه آزاد از هفته گذشته در دستور کار صحن علنی قرار دارد که تاکنون قرائت نشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجید سرابی
Iran, Islamic Republic of
خب دوست دارند بعد از نمایندگی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد بشوند مگر ایرادی دارد تازه در راستای ترویج علم و دانش چند تن از نزدیکان خود ا هم در مقاطع ارشد و دکتری به این دانشگاه معرفی می کنند البته بدون کنکور
صدر
Iran, Islamic Republic of
لطفا اسامی این نمایندگان را اعلام فرمایید تا در دوره بعدی بهتر بتوانیم نمایندگاه خود را انتخاب نماییم
Iran, Islamic Republic of
چرا نظرات درست را درج نمی کنید واین رسالت ورسم روزنامه نگاری نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/که فیلتر نظرات درست کردید شما پل بین مردم هستید با مدیران کشوری اما هر چی درمورد میرزاده اعلام می گردد درج نمی شود؟؟؟ چون قول تحصیلات در دانشکده خبر را به شماهم داده است