شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۶
۱۴
نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خبر داد؛

لابی‌های سنگین"جاسبی" و "میرزاده" برای رای نیاوردن گزارش تفحص از دانشگاه آزاد

دوشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۹
کد مطلب: 370244
نایب رئیس اول کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: میرزاده و نیروهای جاسبی با لابی‌های بسیار سنگین در حال تلاش هستند تا گزارش تفحص از دانشگاه آزاد در کمیسیون مربوطه رای نیاورد.
لابی‌های سنگین"جاسبی" و "میرزاده" برای رای نیاوردن گزارش تفحص از دانشگاه آزاد
به گزارش جهان، جبار کوچکی‌نژاد نایب رئیس اول کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رای‌گیری در مورد گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در کمیسیون آموزش هنوز انجام نشده است، گفت: رای‌گیری گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد احتمالا هفته آینده در دستور کار کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: دانشگاه آزاد لابی‌های بسیار شدیدی در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس انجام می‌دهد تا گزارش تحقیق و تفحص از این دانشگاه رای نیاورد.

"عقب انداختن رای‌گیری تفحص از دانشگاه آزاد به این دلیل است که می‌ترسند گزارش در کمیسیون آموزش و تحقیقات رای نیاورد و عقب می‌اندازند تا بتوانند جمع‌وجورش کنند."

نایب رئیس اول کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه برخی افراد از دانشگاه آزاد درباره تفحص از دانشگاه آزاد با روش‌های مختلف لابی می‌کنند و به نمایندگان وعده می‌دهند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر آقای میرزاده و همه نیروهای جاسبی همه تلاش خود را می‌کنند تا گزارش تفحص از دانشگاه آزاد در کمیسیون مربوطه رای نیاورد.
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امیر
Iran, Islamic Republic of
از اینا انتظار زیاد نداشته باشین
مجید مجد
Iran, Islamic Republic of
پس از کی باید انتظار داشت؟
اینا مگه دکتر مهندس نیستن؟ مگه تحصیل کرده و دین دار نیستن؟ مگه مایه دار نیستن؟از اینا نداشته باشیم از کی انتظار داشته باشیبم؟
دلبندم خودتو ناراحت نکن
اونایی که از اینا گفتین در جهت کسب قدرت و شهرت ومنافع شخصیه نه ملی والسلام
مجید مجد
Iran, Islamic Republic of
من موندم این دوستان کارگزارانی با این روحیه ها چطوری دانشگاه داری می کنن دانشگاهی که باید علم توش سر باشه
حالا حالاها تو خیلی چیزا باید بمونی تند نرو مجید خان
Iran, Islamic Republic of
پشیمونم از مدرکی که از این دانشگاه گرفتم
Iran, Islamic Republic of
تا.....ی هست هیچ چی بر علیه دولت و هاشمی و دانشگاه آزاد که ملک شخصی آقایون هست تصویب و طرح نمیشه.
یکی ازدلایل به تحقیق وتفحص کشیده شدن دانشگاه آزاد اسلامی وجود اسناد ومدارک محکمه پسند تخلفات دکتر ج...ی وعوامل زیر مجموعه اش ونیز فرزندان ها...ی در دستان کارکنان واحد علوم وتحقیقات است که دست به دست در حال چرخش و فروش به معاندین دانشگاه است ودلیل این موضوع هم یکسان نکردن حقوق کارکنان دانشگاه با دانشگاههای دولتی است که مانع اصلی انرا ج... بعنوان عضو هیات امنا دانشگاه می دانند و در خصوص ترمیم معیشت کارکنان مقاومت وکارشکنی می نماید انها نیز راهی جز مبارزه منفی واستفاده از این مدارک ومستندات فراوان و متنوع ندارند و در
علي
Iran, Islamic Republic of
راي نمياره.آقاي جاسبي خيالت راحت باشه.فقط يادت نره كه بايدكمي دست ودل باز باشي.
علي
Iran, Islamic Republic of
درصورت وقع چنين اتفاقي، آيا اين اقدام نامش پنهان كردن حقايق تخلف‌هاي دانشگاه آزاد و به عبارت ديگر ناديده گرفتن فسادهاي انجام گرفته در دانشگاه آزاد نيست؟ و بالطبع اين جرم نيست؟ و آيا نبايد قوه قضاييه به اين موضوع رسيدگي كند؟ و آيا ديگر ميتوان به اين نمايندگان و اين مجلس اميد داشت؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه آزاد ، دانشگاهی موفق است که بدون ریالی بودجه اداره میشود و دولت و مجلس باید ازان حمایت بکنند نه اینکه زیرپایش راخالی بکنند .
علی اصغر
اجتیاچی به لابی کردن این دو نقر نیست هئیت ریئیسه و در راس آن لاریجانی کار خودشون بلدندکه نگذارند این گزارش به صحن بیاد .
جاسبی هنوز رئیسه؟