جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

پیغام علی دایی به یک استقلالی

سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۳۴
کد مطلب: 390639
سرمربی سابق پرسپولیس که فاصله ای تا امضای قرار داد با تیم پیکان ندارد، از طريق يکی از دوستان مشترک، پيغامی را به دروازه بان سابق استقلال رسانده است.
به گزارش جهان به نقل از جام نیوز، چیزی تا به نهایی شدن مذاکرات مدیران پیکان با علی دایی باقی نمانده است. این مذاکرات که از مدت ها پیش شروع شد، مراحل پایانی اش را سپری می کند و ظاهرا در نیم فصل دوم دیگر دایی را به جای منصور ابراهیم زاده، روی نیمکت پیکان خواهیم دید.

درست چند روز بعد از برکناری دایی از سرمربیگری پرسپولیس بود که خبر مذاکره مدیران باشگاه پیکان با وی، رسانه ای شد. اما در آن مقطع دایی ترجیح داد برای مدتی از فوتبال دور باشد و به اصطلاحی ریکاوری کند.

ظاهرا دایی دیگر حسابی دلش برای فوتبال لک زده است و از طرفی مدیران باشگاه پیکان هم در این مدت دست بردارش نبوده اند تا سرمربی سابق پرسپولیس بالاخره راضی به مذاکره با آنها شده است.

بر اساس این گزارش، صحبت هایی نهایی با شهریار انجام شده است و این مربی تنها یک امضا تا قبول سکان هدایت پیکان فاصله دارد.



این در شرایطی است که برخی از ستاره های این تیم به خاطر نتایج ضعیف پیکان تصمیم به جدایی گرفته اند که سید مهدی رحمتی از جمله این بازیکنان است.



گویا حالا که دایی در آستانه قبول سکان هدایت این تیم قرار گرفته، از طریق یکی از دوستان مشترک شان، به رحمتی پیغام داده که برای نیم فصل دوم به هیچ تیمی قول ندهد و در پیکان بماند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *