دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۴
۱

پیغام فوری علی دایی به پیام صادقیان

يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۴
کد مطلب: 389277
سرمربی سابق پرسپولیس، اصلی ترین و بزرگ ترین مانع هافبک این تیم برای آبی پوش شدن است!
به گزارش جهان به نقل از افکارنیوز، پیام صادقیان این روزها شرایط خوبی را در پرسپولیس تجربه نمی کند. جدا از اینکه حمید درخشان از نظر فنی اعتقاد چندانی به او ندارد، وی حتی در برهه ای به جانبداری از علی دایی و بر هم زدن جو تیم به خاطر رفتن سرمربی محبوبش هم متهم شد.

تمامی همین مسایل باعث شد تا صادقیان و پرسپولیس با هم به بن بست برسند. صادقیان حتی تا جایی پیش رفت که در شبکه های اجتماعی خداحافظی اش با پرسپولیس را هم اعلام کرد.

می گویند که علاوه بر راه آهن که رسما اعلام کرده این بازیکن را می خواهد، استقلال و تراکتور از اصلی ترین مشتریان پیام هستند اما مثل اینکه او هیچ وقت آبی پوش نخواهد شد چرا که برای این کار مانعی بزرگ دارد.

بر اساس این گزارش، علی دایی به صادقیان پیغام داده که فکر جدایی از پرسپولیس و رفتن به استقلال را از سرش بیرون کند تا برای همیشه شاگرد او و بازیکن پرسپولیس باقی بماند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حالا انگار پرسپولیس چی هست که بخواد تا آخر عمر پرسپولیسی باقی بمونه پاشین جمع کنین خودتونو تیم‌های داغون لیگ برتری ما اندازه تیم‌های دسته 3 ژاپن و کره هم نیستن چه برسه اروپا