پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۱۶
۷

نگرانی روزنامه دولتی از شناسایی 'شمر زمانه'!

شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۰۵
کد مطلب: 390084
روزنامه ایران شعار «شمر زمانه‌ات را بشناس» را به خود گرفت و مدعی شد این کار سنت تبلیغی خطرناک و علیه دولت است.
نگرانی روزنامه دولتی از شناسایی
به گزارش جهان، این روزنامه در یادداشتی با اسم مستعار می‌نویسد: شواهد و برآوردها نشان از این دارد که برخی محافل سیاسی در این ۱۰ روز بیشترین تبلیغات جناحی و جهت‌دار را علیه دولت انجام داده‌اند. در کنار سخنرانی‌ها و خطابه‌های جنجالی که مبلغان خاص در نفی سیاست‌های دولت ایراد کردند محرم امسال شاهد یک اتفاق کم سابقه بود. این اتفاق در قالب انتشار موج شایعه و پمپاژ خبرهای دروغ توسط برخی سایت‌ها و ارگان‌های خبری خاص نقش بست.

ایران با ادعای اینکه اکثر مطالب پخش شده در شبکه‌ها و سایت‌های خبری علیه دولت بوده، از شبیه‌سازی حوادث صدر اسلام با وقایع امروز خبر می‌دهد و می‌افزاید: این تاکتیک با اشتیاق زایدالوصفی از سوی پیروان یک گروه افراطی در محرم امسال دنبال شد به گونه‌ای که مدام در پی یافتن قرینه‌ای برای شمر، یزید، معاویه یا اشعث یا عمرسعد بودند. به این گفته‌ها که هر کدام بر زبان برخی سخنرانان مخالف دولت جاری شده نگاه کنید که، سازش با یزید، اقتصاد را درست نمی‌کند! شمر زمانه‌ات را بشناس، اشعث‌ها دشمنی آمریکا را باور ندارند!

روزنامه ایران توضیح نداده چرا دعوت به شناخت شمر زمانه -که آمریکا و صهیونیست‌ها باشند- باعث رنجش یا نگرانی گردانندگان این روزنامه می‌شود؛ ضمن اینکه امام حسین علیه‌السلام فرمودند ما خاندان رسالتیم و یزید فردی فاسق و جنایتکار است و «مثلی لایبایع مثله» مانند من با مانند او بیعت نمی‌کند.
منبع:‌کیهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نگرانیشون از این بابته که چهره اصلیشون برای ملت نمایان بشه
انقلابی فرسوده پشیمان
Iran, Islamic Republic of
اگر ریگی تو کفشتون نیست چرا میترسید ازاین که شمر زمانه شناخته شود
محمدعلی
این تیپ افراد را قرآن خوب معرفی کرده: «یحسبون کل صیحه علیهم» هرجا صحبت از منافق و خیانتکار باشد این جور آدم ها به خودشون می گیرند. بابا جان منظور از شمر زمانه، آمریکا و اسرائیل هست نه شما ها!
رفتار شما همیشه زشت بوده
حسین
Iran, Islamic Republic of
شرط می بندم نویسنده اش آقای آش...، مش... دولت یازدهم است.
United States
روزگار جالبی شده!
اعتدالیون هم دلواپس شدن!
پس مشخص شد دلواپس واقعی کیه!!!
احمد
داستان خوبی است باید چوب را بلند کرد تا گربه دزده با فرار خودش رو معرفی کنه !!