چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - 22 May 2024
 
۰

گفت‌وگوی عباس با نبیل العربی درباره قدس

جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۸
کد مطلب: 389987
در پی تجاوزهای گسترده رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تلفنی با دبیرکل اتحادیه عرب درخصوص اوضاع قدس اشغالی گفت‌وگو کرد.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از خبرگزاری«الشرق الاوسط» مصر، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با «نبیل العربی» دبیرکل اتحادیه عرب گفت‌وگوی تلفنی انجام داد.

محور این گفت‌وگوی تلفنی که عصر پنجشنبه صورت گرفت، اوضاع قدس در سایه افزایش تجاوز اسرائیل به مسجد الاقصی و ملت فلسطین و نیز مراجعه طرف فلسطینی به شورای امنیت سازمان ملل برای درخواست جهت پایان دادن به اشغالگری بود.

از سوی دیگر، محمود عباس، عصر دیروز در رام‌الله با هیئت اتحادیه‌های مردمی فلسطین و شماری از شخصیت‌های سازمان آزادی‌بخش فلسطین دیدار کرد.

عباس در این دیدار بر اهمیت نقش اتحادیه‌ها در حمایت از اقدام رهبری فلسطین در مراجعه به شورای امنیت سازمان ملل جهت پایان دادن به اشغال‌گری‌های اسرائیل و تاسیس دولت مستقل فلسطین در سقف زمانی مشخص، تأکید کرد.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: این اتحادیه‌ها از طریق طرح مسئله فلسطین در مقابل اتحادیه‌های عربی و بین‌المللی در راستای جلب حمایت بین المللی از درخواست‌های مشروع (ملت فلسطین) فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به جدی بودن تهدیدها علیه شهر اشغالی قدس و مسجد الاقصی، تأکید کرد ملت فلسطین در سرزمین خودشان ثابت قدم خواهند ماند و مشکلات (...) هر اندازه هم که باشد آن را ترک نخواهند کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *