شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۷
۳۱
سواستفاده ضد انقلاب از منبر یک روحانی؛

وقتی BBC و رسانه‌های معاند، منبع منبری‌ها می‌شود/ لزوم‌بصیرت در برخورد با حوادث‌اجتماعی

چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۲
کد مطلب: 389745
متاسفانه انتشار این کلیپ در شبکه‌های اجتماعی از سویی باعث خوشحالی و سوءاستفاده ضدانقلاب و برخی رسانه‌های حامی فتنه شده است
وقتی BBC و رسانه‌های معاند، منبع منبری‌ها می‌شود/ لزوم‌بصیرت در برخورد با حوادث‌اجتماعی
سرویس فرهنگی جهان نيوز ـ اخیرا کلیپی در شبکه‌های اجتماعی درحال پخش است که درآن روحانی جوانی باشور و حال زیادی مشغول صحبت پیرامون اسید پاشی های اخیر است و برش‌های سخنان وی اینگونه وانمود می‌کند که این اقدام زشت و غیرانسانی به بهانه امر به‌معروف و نهی‌ ازمنکر انجام گرفته است. این کلیپ حاوی نکات مبهمی است که به چند مورد اشاره می‌شود:

۱_ ابتدای این کلیپ برخی روزنامه‌های اصلاح‌طلب از قبیل روزنامه شرق و ... را نشان می‌دهد که مطالبی راجع به اسیدپاشی با تیتر درشت نوشته اند؛ با بررسی این روزنامه‌ها متوجه این نکته می‌شویم که این رسانه ها از ابتدای اولین شماره خود تلاش‌های بسیار زیادی را برای از بین بردن اسلام و‌ارزش‌ها انقلاب کرده‌اند و دراین حادثه بسیار تکان‌دهنده همنوا شبکه‌های ضدانقلاب همچون بی.بی.سی، رادیوفردا و ... از هیچ تلاشی برای نسبت دادن این عمل نفرت انگیز به اسلام و امر به‌معروف و نهی از منکر و ربط دادن آن به نیروهای انقلاب فروگذار نکردند و جالب اینکه در ابتدای این کلیپ از تیترها این روزنامه استفاده شده که نسبت تهیه کنندگان این کلیپ با این جریان را مشخص می کند.

۲_در ادامه روحانی جوان، متاسفانه به دلیل تاثیری که از رسانه های اصلاح طلب در ماجرای اسیدپاشی دریافت کرده است در همان مسیر شبکه‌های ماهواره‌ای معاند و روزنامه های اصلاح‌طلب قدم بر می‌دارد و با شور و لحن عصبانی تلاش می‌کند مذهبی‌ها و دین‌دارانی که به زعم او این عمل را انجام داده اند و یا به این عمل راضی‌اند را با قضیه کربلا از طیف دیگر آدم‌های مذهبی جدا کند‌؛ این در حالی است که همه مذهبی‌ها و هیاتی‌ها این عمل جنایت آمیز را عملی خارج از انسانیت می‌دانند و با شنیدن این خبر برای این دختران اشک ریختند اما این شخص و روزنامه های اصلاح طلب و بخصوص بی بی سی فارسی به صورت گسترده به جامعه ایران و جهان اینطور القا کرد که برخی از مذهبی‌ها از این حرکت خشنود هستند و این دروغ را متاسفانه بعضی از خود مذهبی‌ها باور کردند!

۳_اینکه چرا سخنرانی های این روحانی جوان مورد علاقه فراوان ضد انقلاب است و کلیپ‌های فروان و بسیار حرفه‌ای از سخنان وی در موضوعات مختلف در حال انتشار است، نشان می‌دهد که در جامعه ایران جز سیاهی و مشکلات و دروغ چیزی در آن نیست و نظرات عجیب ایشان پیرامون بدحجابی مساله‌ای است که باید توسط خود حوزه علمیه و نهادهای مرتبط باید مورد بررسی قرار بگیرد.

متاسفانه انتشار این کلیپ در شبکه‌های اجتماعی از سویی باعث خوشحالی و سوءاستفاده ضدانقلاب و برخی رسانه‌های حامی فتنه شده است و در عین حال واکنش بسیاری از جوانان مومن و مذهبی را هم به همراه داشته و نقدهای زیادی در این خصوص در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

اما نکته قابل توجه در اظهارات این روحانی جوان این است، که وی به جای استناد به اخبار رسمی که از سوی مسئولان کشور در خصوص حادثه اسیدپاشی اعلام شده و به رغم تاکید چندین باره روسای سه قوه مبنی بر اینکه این موضوع هیچ ارتباطی به امر به معروف نداشته و در این بین برخی با نامردی های سیاسی قصد دارند تا از آب گل آلود برای اغراض سیاسی خود ماهی بگیرند، توجهی نشده است و این روحانی جوان بیشتر تحت تاثیر جو و فضاسازی رسانه های اصلاح طلب قرار گرفته و متاسفانه از تریبون و منبری که در اختیار دارد عامدانه یا غیر عامدانه در مسیر اهداف رسانه های ضد انقلاب استفاده کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


از یه مشت وطن فروش چه انتظاری دارید
سیلی خورده ازدیویدکامرون
حالا فهمیدید چرا دولت مخالف فیلترینگ این شبکه های اجتماعی است
جنگ روانی
اینها جنگ روانی است که انها شروع کرده اند لباس روحانی پوشیدن و سخنانی که خوشایند انهاست گفتن که کاری نداره اینهم از اون قشره و اگه تهش رو گیربیارید میرسید به روزنامه های زنجیره ای که حقوقشون رو از سفارت خانه های خاص میگیرند.
بس کنید این دعواهای جناحی رو . کی میخواد جواب این دخترها رو بده ؟!
مجيد
لطفا آنهايي كه كليپ رو نديدند نظر ندهند.
در اين كليپ ايشون نگفته كه اسيدپاشي برا امر به معروف بوده. بلكه گفته واي به حال كسي كه چنين كاري را با عنوان امر به معروف تأييد مي كند.
ايشون گفتن كه مطابق حرف اميرالمومنين، از شنيدن اين خبر اگر بميريم باز هم كمه...
دورانیههههه دووووورانیه
هاشم
مگه قبلا این روحانی نماا رو ندhشتیم ندیدیم...
حامد
فيلم اين سخنراني چطور به دست اون ور آبيا رسيده؟!!!
خودشون تهیه ش کردن!
خدا شما رو هدايت كنه
اين منبري كه شما ازش با عنوان جوان ياد مي كنيد نزديك به 20 ساله در قم منبر ميره و بسيار انسان فهميده و با شعوريست
من نمي دانم شما كدوم رسانه اجتماعي رو چك مي كنيد
همه مردم از اين روحاني دارند تعريف مي كنند
کلا توی ایران همه یک جور حرف بزنن و یک جور فکر بکنن که دشمن سو استفاده نکنه
Iran, Islamic Republic of
کسی با تو نبود!
تو برو همونجوری حرف بزن که دشمن دلش میخواد
البته تا حالا هم امثال تو کاری غیر از این نکردید
توکل
من مدتها است نسبت به سخنرانی های این شخص مشکوک هستم ایشان حرف حق را در کنار افکارباطل به جوانان منتقل می نماید
جالبه تو سایت شما دایم فحش به اصلاح طلب ها مثه وطن فروش و فتنه گرو...رایجه...احتمالا خیلی عصبانی هستید باید بگم بمیرید از عصبانیت!
شیطونک915
شماهم خیلی عصبانی هستید!!!!!!!!!
من نفرینی که کردید رو نمیگم به شما ولی ان شاءالله هدایت بشوید!!
فرق من وشما همینه امیدوارم مطلب رو گرفته باشید من الله توفیق!
کیان
شما یک سوزن به خودت بزن یه جوالدوز به دیگران ... برو تو سایت های bbc , cnnاخبار بخون چون با تفکر شما مو نمیزنه ....
نواب
وطن فروش یا فتنه گر فحش نیست واقعیته
شاید این کلیپ و سخنرانی این روحانی شفارشی بوده.
شک نکن!
اگر این چیزا نبود که امام راحل (ره) بارها از آخوندهای امریکایی ناله نمیکرد!
البته منظور امام از آخوند آمریکایی اون آخوند هایی بودن که در زمان طاغوت و دفاع مقدس کوچکترین حرکتی نکردن و با سکوتشون در زمان شاه و منع دیگران و شاگردانشون از حضور در دفاع مقدس عملا در زمین آمریکا بازی کردند ولی الان دایه مهربان تر از مادر شدن و نظام رو دو قبضه واسه خودشون میدونن و الان با بودجه کلان در قم موسسه زدن و برای خودشون پادشاهی میکنن
حالا پیدا کنید پرتقال فروش را؟؟؟
من نميدونم بينه اينها براى ارتباط دادن قضيه با آمرين به معروف و مذهبيا چيه؟از كجا فهميدن كار كيه؟منم ميگن حكما كار إصلاح طلبا بوده براى إيجاد آشوبهاى داخلي!
این هم یک کاریه شبیه خالی کردن یه قوطی رنگ روی قبر مرحوم خاتمی پدر بزرگوار سید محمد خاتمی در اردکان برای مظلوم نمایی این حربه ها دیگه کهنه شده و کمتر کسی را فریب میده اون روحانی جوان هم یا از آخور خودشون هستش یا خیلی ساده و صفر کیلومتره که این مسائل را متوجه نیست.
حمید
من کلیپ دیگه ای از این آقا دیدم که کلا پر از تناقضه و با مبانی اولیه اسلام جور در نمیاد.اینقدر سطحی و بی منطق حرف میزنه که یه آدم عادی حتی ردون سواد حوزوی میتونه جوابش رو بده، اما جالبه که این آقا ناشناخته ست و احتمالا .....معروف میشه!!!!
زينب
سلام من باشما موافقم من کليپو ديدم اين اقادرهيئت ماهم صحبت مي کنه و صحبتاش بوداره وخطوط واضحي نداره وتناقض درصحبتاش زياده
رسولی
Iran, Islamic Republic of
...بنده با ایشون در یک مدرسه درس خوندم وایشون رو میشناسم/جهانیها تو رو خدا قبل از انتشار خبرهاتون دقت کنید/خدا مو رو از ماست میکشه/ایشون از فتنه ۸۸ به بعد دلش با نظام صاف نیست
صدا
اصولا شما مخالفی دارید که به بیگانه وصل نباشه؟
فعلا این یکی از راههای معروف شدنه !
اسمش..ح.ا. هست.

همه سخنرانی هاش اینطوریه!!!

خدا به راه راست هدایتش کنه
....دنبال جمع کردن پا منبری....زیاد بهش بها ندین......سواد نداره....فقط سعی داره با حرفهای خوشگل ملت رو پا منبرش جمع کنه......من این اقا رو از مدتها قبل میشناختم و به اطرافیان هم میگفتم حواسشون باشه که در اینده نزدیک خوراک ضد انقلابه
زينب
اين کليپو ازکجا ميشه گيراورد مي خوام ببينم همون روحاني هست که توي هيئت ما مياد....
مجید سرابی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه د ر این بازی سیاه معاندین انقلاب بعضی وقتها ما بیشتر از آنکه مواظب طرحهای آمریکایی و اسراییلی باشیم باید مواظب غضنفرهای خودمان باشیم که قبل از علم به موضوعی درباره آن سخن پراکنی نکنند .