شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۲
امسال و هم‌زمان با عاشورای حسینی؛

پرچم شیطانِ بزرگ در آتشِ مسجد زخم‌خورده فتنه می‌سوزد

يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب: 389306
هیات ره‌پویان آل طه که بزم عزای خود را همچون سال‌های گذشته در مسجد زخم خورده فتنه‌گران در سال 88، یعنی مسجد لولاگر تهران اقامه کرده است، امسال ظهر عاشورا و هم زمان با 13 آبان ماه پرچم آمریکا را در برابر دسته عزای سید الشهدا علیه السلام به آتش می‌کشد.
 به گزارش جهان، پنج سال پیش که اصحاب عاشورایی ولی فقیه زمان در کربلای فتنه 88، جان، مال و آبروی خود را در راستای اهداف بلند سید الشهداء علیه‌السلام در کف خیابان­های تهران نثار می‌کردند، جمعی از لشگریان امروز عمر سعد، خانه خدا، مسجد جامع لولاگر را به آتش کشیده و به نماز جماعت ظهر عاشورای هیئت ره پویان آل طه در میدان جمهوری حمله کرده و امام جماعت و جمعی از نمازگزاران عاشورای حسینی را مجروح کردند تا نمایان شود نزاع تاریخی حزب الله و یاران شیطان ادامه دارد و  کل یوم عاشورا و کل ارض کرب بلا برای همیشه تاریخ، حقیقت است. تا نشان دهند اگر آن روز به حرم اهل بیت علیهم السلام اهانت کردند امروز به نیز مسجد که حرم خداست، نیز تعدی می‌کنند و نماز ظهر عاشورا را که نماد مبارزه و تحقق عینی دین است هم رحم نمی‌کنند و این نشان از آن دارد که صحنه­ های عاشورا برای همیشه زنده است.
 
یزید صفتان و شیطان خصلتان به زعم خود مسجد لولاگر را به آتش کشیدند تا نورش را خاموش کنند اما غافل از آنکه والله متم نوره ولو کره المشرکون که این نور هرگز خاموش شدنی نیست بلکه هر روز پرفروغ‌تر می‌گردد. جسارت اصحاب فتنه به خانه خدا، عزم نمازگزاران، امام جماعت و نیروهای انقلابی را بر حقانیت راهی که به رهبری امام خامنه‌ای انتخاب کردند جدی‌تر و محکمتر نمود تا جایی که اداره این مسجد پرتوان‌تر، از قبل، انقلابی­‌تر و مبارزتر از پیش و آن جمع نمازگزار هیئت ره پویان آل طه نیز بهتر از قبل و با همان سبک و سیاق هیئتی انقلابی و با محتوای حماسی معرفتی و با زنده نگه داشتن یاد شهدا انقلاب اسلامی پیش می ­رود.



تصویری از جسارت فتنه گران به مسجد لولاگر تهران در سال 1388
 
امسال که روزِ خواری و خفت شیطان بزرگ زمان ما آمریکا، آن یزید زمان، با حماسه احیاگر حسین بن علی (ع) تقارن پیدا کرده، مسجد لولاگر با همه نمازگزارانش، با هیئت و بسیج و مردمانش پرچم یزید زمان آمریکا را به آتش می­ کشند تا پیام عاشورا را در 13 آبان 1393 به روز ترجمه کرده باشند و این معامله ­ای است "برد برد"، یعنی  همان پیام اصلی مردم خداجویی است که به تبعیت از خمینی کبیر و پیروی از امام خامنه­ ای تا آخرین نفس ایستاده ­اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *