شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱

عادل و ۹۰ هوا شدند!

يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب: 389280
انتظار مي‌رفت پس از جلسه مسئولان فدراسيون با شخص عزت‌اله ضرغامي، موضوع حق پخش حل شود و هفته سيزدهم را از تلويزيون ببينيم.
به گزارش جهان ، نود نوشت:  انتظار مي‌رفت پس از جلسه مسئولان فدراسيون با شخص عزت‌اله ضرغامي، موضوع حق پخش حل شود و هفته سيزدهم را از تلويزيون ببينيم.

اما عشق فوتبالي‌هايي که تخمه به دست پاي گيرنده‌هايشان نشسته بودند باز هم با برنامه‌هاي جايگزين رسانه ملي مواجه شدند. حرف‌هاي مهدي تاج در برنامه ۹۰ هم بوي تعامل مي‌داد اما علي کفاشيان از موضع خود کوتاه نيامد و ظاهرا تا زماني که مبلغ موردنظر خود را تمام و کمال دريافت نکند بي‌خيال نمي‌شود. پخش نشدن بازي‌ها به نوعي عادل فردوسي‌پور را هم پا در هوا کرد.

او هفته گذشته اعلام کرد به دليل اينکه دوشنبه شب مصادف با شب عاشورا است،‌برنامه ۹۰ پخش نخواهد شد اما اگر بازي‌ها روي آنتن بروند شنبه يا يکشنبه هفته بعد ۹۰ را اجرا مي‌کند. اما با اين وضعيت برنامه ۹۰ اين هفته عملا موضوعيتي نخواهد داشت.زيرا به موضوع حق پخش نيز پرداخته شده و عادل سوژه‌اي براي بحث نخواهد داشت. مگر اينکه باز هم يکي را دعوت کند و از او بپرسد که چرا ما ۴۰ سال است به المپيک نمي‌رويم؟!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *