شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
یک سوال از مسوولان درفشی فر

روزی که تتلو آمد کجا بودید؟

يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۷
کد مطلب: 386701
به گزارش جهان به نقل از بانک ورزش ، ساعتی پیش خبر ممانعت از ورود خبرنگاران به درفشی فر را منتشر کردیم. این حرکت که برخلاف صحبت های روز اول درخشان است، جایی عجیب تر می شود که دلیل آن مشخص شود.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در اظهار‌نظری عجیب درباره عدم حضور خبرنگاران در تمرین، گفت: مقصر شما خبرنگاران هستید که این اتفاق‌ها می‌افتد! چرا وقتی یک خواننده زیرزمینی به تمرین پرسپولیس می‌آید خبر آن را منتشر می‌کنید تا این داستان‌ها به وجود بیاید؟!

این حرف را که کنار حرکت مسوولان درفشی فر بگذارید یعنی خبرنگاران بیایند سر تمرین و بروند ولی خبری به بیرون درز نکند! هوادارانی هم که منتظر خبر هستند اصلا برای آقایان مهم نیست.

حالا یک سوال دیگر. اگر واقعا انتشار خبر حضور امیر مقصودلو در تمرینات تیم حاشیه ساز شده - که به نظر خیلی ها اصلا اشکالی هم در آن نبوده - چرا از ورود این فرد ممانعت نشده؟ چرا خبرنگاران باید تاوان کم توجهی دیگران را بدهند. اصلا مسوول حراست ورزشگاه که امروز به تندی با خبرنگاران برخورد می کند، آن روز کجا بود؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *