شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱۰
۱۰
امام جمعه غرب تهران:

مسأله اصلی کشور حصر ۲ نفر آدم جاه‌طلب نیست

به جای پرداختن به این حرف‌ها، مشکلات مردم را حل کنید
جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۱
کد مطلب: 386238
امام جمعه غرب تهران با بیان اینکه مسأله اصلی کشور ما حصر دو نفر آدم جاه‌طلب نیست گفت: به جای پرداختن به این حرف‌ها، مشکلات مردم را حل کنید.
مسأله اصلی کشور حصر ۲ نفر آدم جاه‌طلب نیست
به گزارش جهان به نقل از فارس، حضرت حجت الاسلام یحیی صالح‌نیا در خطبه‌های این هفته نماز جمعه غرب تهران با اشاره به سی‌امین سال تاسیس وزارت اطلاعات، از اقدامات و تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) در راستای تامین امنیت کشور و برخورد با معاندان نظام تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه خطاب به مردم اظهار داشت: مردم متدیّن وشریف ما توجّه داشته باشند که اتاق فکر واقعی جامعه ما مساجد و مراکز فرهنگی و مذهبی هستند نه روزنامه‌ها و سایت‌های کذایی.

صالح‌نیا با بیان اینکه تفاوت این دو مرکز مثل تفاوت حکمت و منطق با شعر است، گفت: حکمت خشک ولی راهگشاست، شعر نیز زیباست ولی احسنها اکذبها.

وی تصریح کرد: سیاسیّون، اهالی فرهنگ، هنر و سیاست، وقتشان را صرف مسائل حاشیه‌ای روزنامه‌های جناح‌های مختلف نکنند. مسأله اصلی کشور ما حصر دو نفر آدم جاه طلب نیست، کما اینکه مسأله اصلی، دادگاه فلان و بهمان متهم که به صورت قانونی در قوّۀ محترم قضائیّه درحال انجام است، نمی‌باشد.

صالح‌نیا با عنوان این مطلب که مسألۀ اصلی کشور مشکلات جوانان است، اظهار داشت: شاغل نبودن جوانان، بالا بودن سنّ ازدواج، پایین بودن شاخص‌های اخلاقی و تربیتی در جامعه مسائل اصلی ماست و بهتر است رسانه‌ها و مسئولان وقتشان را به این امور اختصاص دهند و اجازه دهند مسائل اصلی و فرعی با یکدیگر آمیخته نشوند.

وی با بیان اینکه نباید در کار دستگاه قضا دخالت شود و اجازه دهیم قوه‌قضائیه طبق موازین شرعی و قانونی به فعالیت خود بپردازد، گفت: بهتر است دستگاه‌های دیگر وظایف خودشان را به خوبی انجام دهند و مشکلات را حل نمایند.

امام جمعه غرب تهران تصریح کرد: بر طبل تفرقه نکوبید، بگذارید دولت و مجلس کار خود را بکنند، ببینید این گرگ‌های اطراف کشور را که منتظر هستند چشمان نظام به خواب برود و این کشور را هم مثل عراق و سوریّه و افغانستان و لبنان و فلسطین تکّه پاره کنند.

حجت الاسلام یحیی صالح‌نیا با اشاره به دشمنی‌های بی‌پایان غرب با ملت ما، افزود: یکی از این دشمنان دولت کاناداست که هر ماه یک پیش‌نویس قطعنامه جدید در مورد نقض حقوق‌بشر در ایران را به مجمع عمومی سازمان ملل ‌ ارائه می دهد. یکی از دشمنان ما انگلیس خبیث است که هر سال یک مذهب و فرقۀ جدید رونمایی می کند. یک دشمن کوچک و حقیر ما اسرائیلی‌های بی وطن و بی‌هویّت هستند که عین کرکس منتظر دیدن یک نقطه ضعف امنیّتی از ما هستند تا ضربه بزنند.

وی به فرارسیدن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان علیه السلام اشاره کرد و گفت: مردم عزیز و مسئولین خدوم ما همدل باشند در کمک به برگزاری منظّم و با شکوه شعائر حسینی.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جمال
مسئله اصلی پدر خوانده است که سران فتنه و هرچی صدانقلاب و مایه دار درد دست پرورده او هستند
Moldova, Republic of
احسنت
بهلول
ميشه در مورد نماز جمعه غرب تهران توضيح بديد؟ كجا برگزار ميشه؟
درود بر استاد گرامی. احسنت
امین
مسئله ی اصلی کشور رو شما تشخیص می دهید؟
Iran, Islamic Republic of
شماها ول كن نيستيد از سال88هركسي مخالف نظراتتان حرفي بزند به اوانگ فتنه گر ميزنيد و هيا هو ميكنيد بدون اينكه در دادگاه جرم او ثابت شده باشد
United Kingdom
شما یا خواب بودید و این فضاحت سران فتنه به ویژه پدر فتنه را ندیدید یا همراه فتنه گران در حال ضربه زدن به نظام بودید!!
مسلم
اگه جرمشون را با دادگاه اثبات کنیم که باید برن بالای دار و اعدامشون کنند.
ذرذ
8سال قبل فکر شغل مردم نبودی.این دو نفر هم شدن سفره نان خوری.مردانه بفکر مردم باشید
باید دید این رسانه به اصطلاح ملی چی میگه در مورد این دو نفر جاه طلب