دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۱

تجمع زنان يهودي در وين درحمايت از غزه

دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب: 384166
گروهی از زنان یهودی در اتریش یکشنبه با برگزاری تجمعی در پایتخت این کشور خواستار پایان محاصره نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی شدند .
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر، اعضای یک گروه یهودی مستقل در وین یکشنبه با تجمع در یکی از مناطق گردشگری شهر وین ضمن اعلام همبستگی خود با فلسطینیان غزه ،‌ادامه محاصره غزه از سوی رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع که همگی زنان یهودی بودند با حمل پلاکاردهایی تاکید کردند محاصره ۷ ساله نوار غزه باید پایان یابد. تجمع کنندگان همچنین خواهان تحریم کالاها و محصولات اسراییلی به منظور تحت فشار قرار دادن اشغالگران صهیونیست برای پایان محاصره غزه شدند.

در همین ارتباط پائولا حورانی رئیس این گروه یهودی طی سخنانی گفت آرمان فلسطین مسئله ای عادلانه است و مردم فلسطین حق دارند کشور مستقل خود را تشکیل دهند و در صلح و امنیت زندگی کنند.

به گزارش خبرگزاری فلسطین الیوم از وین ،وی افزود براساس گزارش های منتشره رژیم صهیونیستی در جنگ اخیر ضد غزه مرتکب جنایات جنگی شده است . حورانی از همه یهودیان اروپا خواست با فلسطینیان و خواسته های آنها و تحقق صلحی عادلانه اعلام همبستگی کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *