جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

حضور نمایندگان فوتبال ایران در کارگاه AFC

شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۱۱
کد مطلب: 383995
سازمان لیگ با ارسال نامه‌ای به باشگاههای فولاد خوزستان، پرسپولیس، نفت تهران و تراکتورسازی از برگزاری کارگاه آموزشی لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۱۵ خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مهدی تاج – رئیس سازمان لیگ با ارسال نامه‌ای به چهار باشگاه لیگ برتر (فولاد خوزستان، پرسپولیس، نفت تهران و تراکتورسازی تبریز) از آنها دعوت کرد تا در کارگاه آموزشی لیگ قهرمانان آسیا در روزهای ۱۱ و ۱۲ دسامبر برابر با ۲۰ و ۲۱ آذر با حضور مدیر تیم ، مدیر بازاریابی تیم و مدیر رسانه ای تیم و نمایندگان حاضر در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند.

در ادامه این نامه آمده است: مدیر تیم و مدیر رسانه‌ای تیم ها باید همان افرادی باشند که در مسابقات روی نیمکت می‌نشینند و در صورت حضور نیافتن این افراد در کارگاه آموزشی لیگ قهرمانان آسیا جریمه ۵ هزار دلاری برای هر نفر و صادر نشدن ID کارت برای حضور در مسابقات در انتظار متخلفان خواهد بود. مدیر رسانه‌ای تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا باید مسلط به کار با کامپیوتر و زبان انگلیسی باشند.

همچنین باشگاه باید تمامی لوازم ورزشی مورد استفاده تیم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شامل پیراهن، شورت و جوراب ورزشی و همچنین دستکش و لباس دروازه بان را به همراه لباس دوم تیم برای تأیید AFC در کارگاه فوق به همراه داشته باشد.

مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۵، بیستم آذر ماه در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا در مالزی برگزار خواهد شد.

فرمها و اطلاعات ورودی به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۵ که باید ممهور به مهر و امضای دبیر کل فدراسیون فوتبال باشد و نیز جهت انعکاس به AFC به سازمان لیگ ارسال شود. کلیه مسئولیت‌های ناشی از عدم تکمیل به موقع فرمها که منجر به حذف باشگاه از رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا شود نیز به عهده باشگاه خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *