شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

عملیات اعزام زائران حج تمتع ۹۳ پایان یافت

دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب: 383047
سرپرست عملیات حج شرکت فرودگاه‌های کشور با بیان اینکه امسال با ۱۸۳ پرواز از ۱۹ فرودگاه کشور، ۶۳ هزار و ۶۶۰ زائر به خانه وحی اعزام شدند، گفت: شروع پروازهای برگشت زائران از خانه خدا ۱۷ مهر ماه آغاز و تا ششم آبان ماه ادامه خواهد داشت.
به گزارش جهان به نقل از مهر، منوچهر سپاسی از انجام آخرین پرواز حج تمتع سال جاری خبر داد و گفت: امروز ۶ مهر ماه آخرین پرواز اعزام زائران حج تمتع انجام شد.

وی با بیان اینکه امسال با ۱۸۳ پرواز از ۱۹ فرودگاه کشور، ۶۳ هزار و ۶۶۰ زائر به خانه وحی اعزام شدند، افزود: شرکت هواپیمایی ایران ایر با ۴۶ پرواز، ماهان با ۴۸ پرواز و سعودی با ۸۹ پرواز زائران حج تمتع را به سرزمین وحی اعزام کردند.

سرپرست عملیات حج شرکت فرودگاه‌های کشور، اظهار داشت: فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) با اعزام ۲۰ هزار زائر و بندرعباس با اعزام ۴۳۷ زائر به ترتیب بیشترین و کمترین اعزامی‌ها را انجام دادند.

وی با بیان اینکه تعداد پروازها و زائران نسبت به سال گذشته تغییری نداشته است، بیان کرد: شروع پروازهای برگشت زائران از خانه خدا ۱۷ مهر ماه آغاز و تا ششم آبان ماه ادامه خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *