سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۱
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش:

این تیم امیدفوتبال، بهتراست به‌المپیک نرود

از بانوان انتظار چنین عملکردی داشتیم
جمعه ۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب: 382395
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: اگر قرار است با این تیم در مسابقات مقدماتی المپیک شرکت کنند اصلا بهتر است نروند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، نصرالله سجادی که در پشت خط تلفنی برنامه ورزش و مردم حاضر شده بود در خصوص عملکرد ورزشکاران ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون اظهار داشت: ما در رشته‌های مختلف عملکرد خوبی داشتیم و امیدوارم در ادامه مسابقات هم بتوانیم این امر تداوم داشته باشد.

وی در مورد اینکه وزنه‌برداری انتظارات را برآورده نکرده یادآور شد: به هر حال ورزشکاری که روی تخته می‌رود به دنبال بالا بردن وزنه است و قطعا روی صحنه می‌رود که وزنه را بزند به هر حال شرایطی پیش آمده که نتوانستند وزنه بزند.

معاون توسعه ورش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در خصوص پیش‌بینی‌اش از این دوره از مسابقات چیست گفت: کار ورزشکاران ما در کشتی آزاد و فرنگی شنبه آغاز خواهد شد و در کاراته، تکواندو و دوومیدانی می‌توانیم شانس مدال بیشتری داشته باشیم. در رشته های تیمی هم بسکتبال و والیبال هستند که می‌توانند روی سکو بروند.

وی در مورد عملکرد بانوان و اینکه اولین مدال را کسب کردند و فراتر از حد انتظار بودند تصریح کرد: پیش بینی ما این بود زیرا توجه به بانوان در این حد بود. آنها هم توانستند عملکرد خوبی داشته باشند و مدال های چشم گیری بگیرند. در رشته‌هایی که می توانیم بانوان شرکت کنند می توانیم مدال کسب کنیم.

معاون ورزش حرفه‌ای وزارت ورزش در مورد اینکه آیا از عملکرد ایران تاکنون رضایت دارد یا خیر گفت: اگر بخواهیم ارزیابی کوتاهی داشته باشیم در ووشو، جودو و رشته‌هایی چون وزنه‌برداری توقع بیشتری داریم و حداقل می توانستند چند مدال بگیرند بعد از بازی های اسیایی ارزیابی خود را اعلام می کنیم.

سجادی در خصوص عملکرد فوتبال و اینکه نتیجه ناراحت‌کننده‌ای کسب کردند یادآور شد: قطعا همین طور است هر کس کار کند حاصل کار خود را می بیند فکر می کنم خیلی ضعیف بود در یک گروه سه تیمی سوم شد دلایل را بررسی خواهیم کرد باید مشخص کنند با توجه به اینکه رقابت های مقدماتی المپیک را داریم اسکلت اصلی تیم همین است اگر قرار است با این تیم در مسابقات مقدماتی المپیک شرکت کنند اصلا بهتر است نروند.

وی افزود: حرف فدراسیون فوتبال این است که ۲ سوم تیم بازیکنانی بودند که در المپیک شرکت داشته باشند. اگر فرصت بیشتری داشته باشد می تواند تیم خوبی باشد به شرط اینکه خوب هدایت شود.

سجادی در مورد اینکه برخلاف انتظارات کره جنوبی میزبانی خوبی نداشته تصریح کرد: با توجه به سابقه ای که دارم این بازی ها به مراتب از نظر اجرا و سازمان دهی ضعیف تر است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *