شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۵
۸
به دعوت کارگردان مستند انتخاباتی روحانی؛

یک "آشنا"ی دیگر به کیش رفت +تصاویر

يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۳
کد مطلب: 379099
کارگردان مستند انتخاباتی حسن روحانی بعد از استقرار در سمت جدیدش در جزیره کیش، فرزند یکی از مشاورن رییس جمهور را نیز به همکاری دعوت کرده است.
یک "آشنا"ی دیگر به کیش رفت +تصاویر
به گزارش جهان، صراط نوشت:

حسین دهباشی که اخیرا در سکوت خبری با حکم علی اصغر مونسان به سمت "مدیر جزایر اقماری سازمان منطقه آزاد کیش" منصوب شده، اخیرا محمدامین آشنا فرزند حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی حسن روحانی را به حلقه همکاران خود اضافه کرده است.

دهباشی پیش از انتصاب به سمت فعلی و در حالی که به نظر می رسید امیدی برای دریافت پست مهم دولتی ندارد، مطلبی را در فیسبوکش نشر داد و روحانی را مسئول جان میرحسین موسوی دانست، اما بلافاصله بعد از انتصاب به سمت فعلی، با چرخش ۱۸۰ درجه ای و با انتشار مطلبی دیگر، خود را از اتهام سکوت در برابر شعار نه غزه نه لبنان مبرا کرد و توضیح داد که "اسراییلی‌ها چگونه حامی میرحسین موسوی و جنبش سبز شده‌اند"!

اقدام اخیر او در دعوت به همکاری از محمدامین آشنا پس از آن صورت گرفت که حسام الدین آشنا – پدر محمدامین – نقش تعیین کننده ای در اعطای پست کلیدی به او در منطقه آزاد(!) کیش ایفا کرد.

همکاری تنگاتنگ حسام الدین آشنا به حسین دهباشی به سالهای نه چندان دور قبل از تشکیل دولت راستگویان بر می گردد. حسام الدین آشناٰ در مردادماه ۸۹ با انتشار مطلبی در وبلاگ خود به تمجید از دهباشی پرداخت و نوشت: "حسین دهباشی را اولین بار در سال ١٣٧٢در منزل مرحوم آوینی ملاقات کردم. کمی بعد در دانشگاه امام صادق (ع)بخش روابط علمی و بین المللی را راه اندازی کرد. .... در ١٨ سال گذشته همواره موفقیتها و تجربیات او را با علاقمندی دنبال کرده ام و بسیار از همت بلند و آرمان گرایی کم مانندش آموخته ام. .... اوبه تنهایی بار دفاع از ارزشهایی را بدوش کشیده که دیگران فقط نانش را خورده اند. او تا آنجا پژوهشهای تصویری خود را جدی گرفت که تحملش برای اربابان آزادی گران آمد ..."

https://www.jahannews.com/images/docs/files/000379/nf00379099-1.jpg

هنوز از سمت رسمی محمد امین آشنا و علت حضورش در جلسه رسمی "طرح جامع جزیره هندورابی" خبری در دست نیست.

با این وجود، پاسخ اخیر دهباشی به نوعی او را با آشنا بی حساب کرده است.

گفتنی است حسين دهباشي اخیرا در خانه ای در پروژه لوكس جزیره به نام روياي زندگي كيش اقامت گزیده که صرفا برخي نور چشمي های منطقه آزاد، مانند م. خ (مدير كل دفتر مدير عامل) و ر. ك (مشاور عالي مدير عامل) كه حلقه اصلی تصميمات به شمار می روندرفت و آمد می‌کنند.

https://www.jahannews.com/images/docs/files/000379/nf00379099-2.jpg

https://www.jahannews.com/images/docs/files/000379/nf00379099-3.jpg

https://www.jahannews.com/images/docs/000379/n00379099-s.jpg

https://www.jahannews.com/images/docs/000379/n00379099-t.jpg
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خب که چی؟!!!
هیچی
فقط یادت باشه بعدا نریزی دوباره تو خیابون
Iran, Islamic Republic of
دمتون گرم عجب سندی باحال بود
که چی باز جوگیر شدین !؟
امین
کاش هشت سال پیش هم همچین سندی و همچین عکسی را پخش میکردی!
بعضی وقتها ادم را نا امید میکنی جهان!
غفاری
خدا سایه این آقازاده ها را از سر مردم ایران کم نکند.! و اگر نه چه کسی می خواست این مملکت را اداره کند.
مشخص شد آقای آشنا با ریزه کاری های به دست آوردن پست برای افراد خانواده هم آشنایی کامل دارن
United Kingdom
فقط می تونم بگم متاسفم از این وضعیت کشور