پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۱
۱۰
نماینده ولی‌فقیه در سپاه‌ محمد‌ رسول‌الله(ص) در گفتگو با جهان‌:

مردی که همواره خدمتگزار و پیشقدم در وحدت بود

شنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۰
کد مطلب: 378918
حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی با تأکید بر بالا بودن سعه صدر حضرت آیت‌الله جباری خاطر نشان کرد: ایشان همواره در برابر مشکلات و سختی ها سعه صدر بالایی داشت و همواره در راه وحدت قدم بر می‌داشت.
مردی که همواره خدمتگزار و پیشقدم در وحدت بود
حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی، نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله در گفتگو با جهان نيوز، با تأکید بر خصوصیات بارز اخلاقی و علمی آیت‌الله سید صابر جباری، نماینده فقید مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه بهشهر، گفت: ایشان عالمی با اخلاص بود که ارادت خاصی به نیروهای ارزشی از جمله بسیج و سپاه داشت که فقدانش ثلمه بزرگی به بار آورد کرد که به تعبیر دینی، جایگزینی برای آن وجود ندارد.

وی با اشاره به سابقه دیرینه آشنایی‌اش با مرحوم آیت الله جباری افزود: ایشان جزء انقلابیونی بود که قبل از انقلاب برای تشکیل نظام اسلامی همواره در صحنه‌ها حاضر بود و تا آخرین لحظه عمر خود هم در با خلوص نیت در خدمت انقلاب و آرمان های انقلاب اسلامی بود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه محمد رسول‌الله ادامه داد: امام جمعه فقید بهشهر، از قبل از انقلاب تا کنون در کنار مردم انقلابی بهشهر حضور داشت و هرگز از سال‌های مبارزه برای نقلاب تاکنون در روحیه انقلابی ایشان تغییری به وجود نیامد و همواره پیرو ولایت فقیه بود.

حجت الاسلام گواهی و حجت الاسلام علی سعیدی در مراسم سومین روز درگذشت آیت الله جباری

حجت الاسلام گواهی، با تأکید بر بالا بودن سعه صدر حضرت آبت الله جباری در برخورد با مشکلات خاطر نشان کرد: ایشان همواره در برابر سختی‌ها سعه صدر بالایی داشت و در مواجهه با وحدت‌شکنان، همواره در راه وحدت قدم بر می‌داشت.

وی در پایان، با اشاره به علاقه شدید نماینده فقید مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، به شهدا و خانواده های شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، گفت: آیت الله جباری همواره در پی این بود تا یاد و نام شهدا در فضای جامعه زنده باشد و همیشه برای حضور و سخنرانی در مراسم یادواره شهدا آماده بود و حتی یک شب قبل از ارتحال، در مراسم ختم پدر یکی از شهدای دفاع مقدس حاضر شد و سخنرانی کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


روحش شاد و یادش گرامیباد
با امام حسین(ع) محشور شود انشاءالله
علی مولانسب
خداوند رحمتشون کنه بنده از نزدیک با ایشون آنا بودم
ایشون واقعا افتخار کشورمان و مخصوصا مردم بهشهر و مازندران بودند
United States
یه منفی زن ظاهرا از خدا بی خبر به این خبر دست پیدا کرده
حسینی
Latvia
ایشان تک بود.
رحمت خدا بر امام جمعه وحدت دوست
رود بر مردم بهشهر که در تشیع جنازه ایشان حماسه ای رقم زدند
نیما
آیت الله جباری همواره در پی این بود تا یاد و نام شهدا در فضای جامعه زنده باشد و همیشه برای حضور و سخنرانی در مراسم یادواره شهدا آماده بود و حتی یک شب قبل از ارتحال، در مراسم ختم پدر یکی از شهدای دفاع مقدس حاضر شد و سخنرانی کرد.
یار شهدا....
عباس داودی
سید العلماء مازندران آیت‌ الله حاج سید صابر جباری ، نماینده فقید مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه محبوب بهشهر انسانی مردمی ، شجاع ، ولایتمدار و ساده زیست بودند ایشان عاشق شهیدان بود بیش از 20 هزار سخنرانی برای مراسم های شهیدان از افتخارات این عالم ربانی میباشد یاد و نام و خاطره این عزیز زنده و گرامی باد .
United States
بهشهر همچنان در عزای این سید بزرگوار می سوزد