دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۱
۱

پلیس آمریکا ۸۰ گلوله به صورت یک عقب‌مانده ذهنی شلیک کرد

پنجشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۴۵
کد مطلب: 378655
پلیس آمریکا در ایالت تگزاس یک بیمار روانی را که تنها اسلحه‌ای ساچمه‌ای در دست داشت با شلیک ۸۰ گلوله به‌نحوی به قتل رساند که به‌گفته خانواده‌اش صورت وی قابل تشخیص نیست.
به گزارش جهان؛ تسنیم به نقل از دیلی میل نوشت: ۶ مأمور پلیس آمریکا یک عقب‌مانده ذهنی را که تنها اسلحه‌ای ساچمه‌ای در دست داشت با شلیک ۸۰ گلوله به‌نحوی به قتل رساند که به‌گفته خانواده‌اش صورت وی قابل تشخیص نیست.

اداره پلیس شهر لاردو اعلام کرده است این ۶ افسر پلیس را به‌دلیل شلیک به «جوز والتر گرازا» از کار معلق و تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده است. بخش عمده این حمله که در بیرون یک پارکینگ کامیون اتفاق افتاده توسط دوربین‌های امنیتی ضبط شده است.

در حالی که سخنگوی پلیس مدعی شده این فرد به‌سمت مأموران نشانه رفته، ویدئوی ضبط‌شده چنین چیزی را تأیید نمی‌کند و قربانی هیچ‌گونه عمل تهدید آمیزی را مرتکب نشده است.

نزدیکان این فرد با تأکید بر بیماری روان‌پریشی وی افزوده‌اند آقای گرازا فردی خشن و تهاجمی نبوده و تحت نظر پزشک بوده است. به‌گفته آنها حمله پلیس به‌حدی شدید بوده که صورت قربانی متلاشی شده و قابل تشخیص نبوده است.

تبعیض نژادی و خشونت پلیس آمریکا طی چند هفته اخیر منجر به اعتراضات گسترده‌ای بین سیاه‌پوستان آمریکا شد. چندی قبل پلیس آمریکا در اقدامی مشابه نوجوان سیاه‌پوستی را در شهر فرگوسن به‌ضرب گلوله از پای در آورد. اعتراضات مردمی منجر به اعزام گارد ملی آمریکا و اقدامات امنیتی شدید در این شهر شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خلاصه آخرش پلیس آمریکا داعش را روسفید می کند...
فکر میکنم ساستمداران و پلیس های آمریکایی همه شان باید تحت مراقبت روانپزشکی باشند...