شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

هشدارحماس به اسراییل

شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۰۶
کد مطلب: 375458
مسوول مناسبات خارجی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" تاکید کرد که در صورت امتناع دشمن صهیونیستی از پذیرش خواسته های مقاومت تمامی گزینه ها پیش روی فلسطینیان مطرح خواهد بود.
به گزارش جهان، العالم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اسامه حمدان در گفت وگو با "رساله نت" تاکید کرد، زمانی که آتش بس ۵ روزه در قاهره بدون نتیجه به پایان برسد، آنگاه دشمن عملکرد سیاسی و میدانی دیگری را از ما شاهد خواهد بود.

مسوول مناسبات خارجی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" گفت: این جنبش به دقت تمامی مسایل و پیشنهادهای مطرح شده در جریان مذاکرات قاهره را بررسی کرده است.

وی اظهار داشت: جنبش حماس تماس ها و گفت وگوهای زیادی را با رهبران فلسطینی به منظور دست یابی به رویکردی مشترک با هدف ارایه خواسته هایی واحد در جریان مذاکرات قاهره انجام داده است.

حمدان به دشمن صهیونیستی هشدار داد در صورتی که خواسته ها و مطالبات کنونی ملت فلسطین را نپذیرد، هیات فلسطینی شروط و خواسته های بیشتری را در جریان مذاکرات قاهره مطرح خواهد کرد به ویژه این که این رژیم روز به روز تحت فشارهای بین المللی بیشتری نیز قرار دارد و بهتر است قبل از این که لحظه پشیمانی فرا رسد به مطالبات مشروع و عادلانه ملت فلسطین تن دهد.

وی پیش بینی کرد که در صورت نپذیرفتن خواسته های مقاومت از سوی دشمن صهیونیستی، طرف های دیگری برای تحقق آتش بس وارد عمل شوند.

این در حالی است که طرفین فلسطینی و صهیونیستی قرار است صبح فردا یکشنبه پس از ۳ روز گفت وگو و مشورت با مقامات سیاسی خود بار دیگر مذاکرات آتش را در قاهره از سربگیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *