شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

تقدیر نتانیاهو از جنایات ارتش در غزه

سه شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۸
کد مطلب: 373785
نخست وزیر رژیم صهیونیستی از ارتش و سرویس اطلاعات داخلی این رژیم به خاطر قتل عام مردم بی گناه نوار غزه قدردانی کرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، جنایات نظامیان اسرائیلی در نوار غزه که تا کنون نزدیک به دو هزار شهید و هزاران مجروح داشته با تقدیر "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی از آنان همراه بود.

وی امروز با انتشار بیانیه ای اقدامات ارتش رژیم صهیونیستی و سرویس اطلاعات داخلی (شین بت) در غزه را ستود و اعلام کرد: این یک عملیات پیچیده بود که تحت شرایط جنگی دشوار و توسط قهرمانان نظامی ما انجام گرفت.

نتانیاهو همچنین عملکرد ارتش در هدف قرار دادن تونل های مقاومت در مناطق مختلف نوار غزه را قابل تقدیر دانست و افزود: همانطور که در آغاز عملیات گفتم، تضمینی ۱۰۰ درصدی برای موفقیت وجود ندارد اما ما هر آنچه را که می توانستیم انجام دادیم و به هدف خود رسیدیم.

این اظهارات در حالی است که ناتوانی ارتش صهیونیستی در مقابله با موشک های شلیک شده به سمت شهرک های صهیونیست نشین و شکست نظامیان اسرائیلی در جنگ زمینی با نیروهای مقاومت انتقادهای زیادی را متوجه نتانیاهو کرده است.

طبق آخرین گزارش رسانه های فلسطینی، شمار شهدای جنگ غزه به ۱۹۰۰ نفر رسیده است. همچنین شمار فلسطینی هایی که در جریان حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی زخمی شده اند از مرز ۱۰ هزار نفر فراتر رفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
آدم باخته اگر نخنده چیکار باید بکنه؟