شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱
محسن رضایی:

مهم نیست سلاح از کجا به غزه می‌رسد

مهم اتکا مقاومت به خودش در تولید سلاح است
دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۹
کد مطلب: 373506
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگویی تلویزیونی گفت: مهم نیست سلاح از کجا به غزه می‌رسد مهم اتکا مقاومت به خودش در تولید سلاح است.
به گزارش جهان، محسن رضایی در گفت‌وگو با تلویزیون العالم از مواضع عربستان و مصر در قبال حمله رژیم صهیونیستی ابراز تعجب کرد.

وی با بیان اینکه نوار غزه مساحتی کوچکتر از شهر کرج دارد، ابراز داشت که رژیم صهیوینستی طی ۷ سال محاصره نوار غزه سه جنگ علیه این منطقه کوچک تحمیل کرده است.

محسن رضایی گفت: مهم نیست سلاح از کجا به غزه می‌رسد مهم اعتماد مقاومت در اتکا به خودش در تولید سلاح است.

وی اظهار داشت: تجاوز به دیگران را نمی‌پذیریم ولی در دفاع از فلسطین‌ها کمترین تردیدی به خرج نمی‌دهیم و در این زمینه از سرزنش هیچ کس ابایی نداریم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد که مقاومت فلسطینی توانست به فناوری تولید موشک دست پیدا کند و دست یابی و ارتقا این فناوری بسیار مهم است تا اینکه هدف قرار دادن اهداف با دقت بیشتری صورت بگیرد.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای برقراری آتش بس در غزه گفت: مقاومت قدرتش را به نمایش گذاشت و نشان داد که توان موشکی آن افزایش یافته است.

محسن رضایی اظهار داشت که ما از تهدیدات اسرائیل به علت حمایتمان از مقاومت نگران نیستیم ولی در صورت حمله رژیم صهیونیستی به ایران، این رژیم از صحنه روزگار محو می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: حمله اسرائیل به غزه نفرت افکار عمومی مردم جهان از اسرائیل را افزایش داده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه داعش چهر‌ه‌ای زشت از اسلام نشان می‌دهد و جریان مشکوکی آنرا هدایت می‌کند، تصریح کرد که کوچکترین شکی ندارم که اسرائیل در پشت پرده قرار دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
"در صورت حمله رژیم صهیونیستی به ایران، این رژیم از صحنه روزگار محو می‌شود. "
"نوار غزه مساحتی کوچکتر از شهر کرج دارد،"
یعنی ما هزار برابر آنچه مقاومت غزه بر سر اسرائیل ریخته بر سرش می ریزیم و همه ی نقاط حساسش را با خاک یکسان می کنیم.