شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۱۰
۴۲
به قلم فعال فتنه صورت گرفت:

تهدید تلویحی به 'بگم‌‌بگم' در سایت هاشمی

يکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۸
کد مطلب: 373443
پایگاه اطلاع‌رسانی هاشمی رفسنجانی جملاتی(تایید نشده) را از زبان سعید لیلاز و به نقل از آیت‌الله هاشمی همزمان با دادگاه رسیدگی به اتهامات مهدی هاشمی رفسنجانی نقل کرده است که نوعی تهدید به افشای اسرار نظام را به مخاطب القا می‌کند.
تهدید تلویحی به
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی همزمان با برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات مهدی هاشمی رفسنجانی، یادداشتی از سعید لیلاز فعال اصلاح‌طلب را با تیتر "جایگاه اسرار نظام در قلب هاشمی" منتشر کرده که طی آن سعید لیلاز گفته‌ای از هاشمی رفسنجانی درباره اسرار نظام نقل می‌کند که در کنار تیتری که این پایگاه برای مطلب مذکور انتخاب کرده است، نوعی تهدید به افشای اسرار نظام را به مخاطب القا می‌کند.

به نوشته پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، سعید لیلاز در این یادداشت، به نقل از هاشمی نوشته است: "آیت‌الله روزی به خود من گفت: این سینه من از اسرار نظام جمهوری اسلامی زخم است اما اگر کسی از چپ و راست فکر کند بر اثر فشارها و هجمه‌هایی که به من وارد می‌کند، می‌تواند باعث شود تا من این اسرار را افشا کنم، اشتباه می‌کند."


به اعتقاد برخی کارشناسان، این جملات اگرچه یک نقل‌قول از سوی سعید لیلاز و منتسب به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی است و هنوز به صورت رسمی توسط شخص وی تأیید نشده است اما انتشار و بازنشر این یادداشت و این جملات در پایگاه رسمی هاشمی رفسنجانی در زمانی که مهدی هاشمی به دلیل اتهامات گسترده اقتصادی و بعضاً سیاسی در دادگاه در حال محاکمه است، می‌تواند به‌عنوان یک تهدید به افشای اسرار نظام تفسیر و تأویل شود.

اینگونه تهدیدات به افشاگری و بازگو کردن مسائل ناگفته پس از مناظرات انتخاباتی سال ۸۸ و تهدیدات محمود احمدی‌نژاد به افشاگری علیه برخی افراد در ادبیات سیاسی کشور به "بگم بگم" مشهور شد که هاشمی رفسنجانی و جریان سیاسی منتسب به وی نیز یکی از مهمترین منتقدان و معترضان به رویه "بگم بگم" به حساب می‌آمدند.

پیش از این در ماجرای انتشار خبری با محتوی خاطره‌گویی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از امام(ره) درباره شعار "مرگ بر آمریکا" در پایگاه اطلاع‌رسانی hashemirafsanjani.ir، هاشمی رفسنجانی گفت که نباید چنین چیزی در این سایت منتشر می‌شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بگم بگم کار احمدی نژاد است و نه کس دیگری
محمدی
اگه یه روز اسرار هاشمی سر باز کنه خیلی ها رو سیل میبره اونا خودشون بهتر میدونن چه سیل ویرانگریه این اسرار
اصغری
درود بر هاشمی مخزن اسرار انقلاب
Iran, Islamic Republic of
این مخزن اسرار نظام فکر کنم داره نشتی ÷یدا می کنه!!!
نشتی شما و همفکرات دارین
خواب دیدی خیر باشه
حاااااااامد
درود بر مولای من هاشمی
عصمت بابلی
هنوز میسوزی ؟ بسوز که تمامی نداره
البته اگه خاطرات هاشمی رو ندید بگیریم
Iran, Islamic Republic of
چرت! خدا نکنه شما ها از یکی بدتون بیاد اگه بگه اسرار رو افشا نمی کنم برداشت میکنید می گه افشا می کنم
ان شاءلله که حق با شما باشه...
سید محسن
خدا عاقبت همه مارا ختم به خیر کن چقدر تهمت دروغ گول زدن مردم بی عدالتی خدایا این کشور اسلامی را از شر منافقانی که بین مسولین را خراب میکنند نجات بده ومسولین را به راه راست هدایت کن آمین
اگر اسرار نظام است به چه مجوزی و چرا باید نزد خبرنگران باز گو شود
ایشون ظاهرا فقط از اسرار خانواده محترم خودشون خبر نداره!
مراد
تو نگران...خودت باش اخوی
اولا که چه ربطی داشت؟
خانواده من اصرار دارن مجرمین مجازات بشن، عیبه؟
دوما "اسرار" درسته نه "اصرار"
واقعا که طرفداران این خانواده محترم همه فرهیخته هستن!
پرنیان
اسرار رابا(س)مینویسند میشه رازها.اگربا(ص)بنویسندمیشه پافشاری.یادگرفتی .دوباره بنویس پسرخوب.
ناصر
گل گفتی آقا مراد
amir sadra
Iran, Islamic Republic of
سلام
اصلا چه لزومی داشت این خبر الان تو سایتشون منتشر شه؟؟
اگه رازی دارید چرا میگید دارم؟ خب نگهشون دار. به بقیه چه؟! اگرنه که چرا تو سایت حاج آقا این نوشتن؟؟ محض ریا؟ اثبات....؟ یا تهدید؟؟!!
بابا امام علی تو عدالت بابا برادرشم تعارف نداشت......ْْ!! آقایون....
یاعلی..
نگران نباش گلم
amir sadra
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم قبل از اینکه دیر بشه بعضیها به خودشون بیان! مگه تا کجا و تاکی میتونن ادامه بدن؟
چرا؟! خدایا ببخششون.. کمک کن بفهمن! بفهمن از کجا اومدن؟ الان کجان؟ بعدا کجا میرن؟ اصلا تا کی نفس میاد و میره؟؟؟؟؟
امیدوارم .......!
هدایت
اولا شما لازم نیست دایه مهربان تر از مادر بشی ! جوش نیار !
....
تهدید؟
علی اصغر
خالی بندی است خودش خوب میداند که چه اسرار وحشتناکی از خود این فرد در سینه دلسوزان نظام است که به خاطر تبعیت از رهبری هنوز افشاء نشده این فرد بطور کامل قلبش قفل شده همین نقل قول هم به ضرر این شخص تمام خواهد شد .
وای به روزی که اسرار خود ایشان در محضر الهی و در آن روزی که باید مثقال ذره را جواب دهند عیان شود.
میزان
وای به حال روزی که اسرار خود شما هویدا شود. واقعا در تعجبم از افرادی که خود غرق در مشکلاتن آنوقت دنبال عیب جویی دیگرانند
بيشتر يه اطمينان خاطر به دلواپسان بود تا يه تهديد به افشاء
شما كه به بگم بگم اصلي (مناظرات ٨٨) واكنش مثبت نشون داديد، حالا چي شده كه از بگم بگم تلويحي نگران شديد؟
hosein
جهان جان لطفا تند نرو بگم بگم فقط مال حاح محموده و بس هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد!!!!
این حرفها یک فرار به جلو بیش نیست. حق این است که اتفاقا خیلی حرفها در مورد جناب هاشمی و خانواده و نزدیکان ایشان هم هست که بخاطر حرمت ایشان «فعلا» پنهان نگه داشته شده ...
محمد
یعنی باور کنیم که مخالفان هاشمی حرمت ایشان را نگه داشته اند؟ شما ها به خودتونم رحم نمیکنید چه برسه به هاشمی
شما ناخن کوچکه هاشمی نمیشود جانم.
حمید
به نظر اینجانب این یک پیش داوری بیجاست چرا که هنوز هیچ صحبتی از طرف خود ایشان انجام نشده و فقط اطرافیان اظهار نظری نموده اند!
مجتبی
خدا رو شکر اینقدر خواب وخاطره گفته که اسرارش رو کسی جدی نمیگیره
ح
حاج اقا خاطره هر چی تو چنته داشته تاحالا گفته . تا جایی که امروز دست به دامن تعریف کردن خواب ها و رویا هاش شده . چیزهایی که نگفته زدوبند ها و رانت ها و سوئ استفاده ها ی خانواده و اطرافیانشونه که خیلی خوب میشه اگه اونارو بازگو کنه ... ولی فکر نمیکنم هرگز این اتفاق رخ بده ...
در اصل مطلب که قلب ایشان مخزن اسرار نظام اسلامی است تردیدی نیست
م ث
ببینید پرونده های سری و فوق محرمانه فراوانی نزد کارمندان عادی در وزارت اطلاعات و کشور و وزارت خارجه و نیروهای مسلح و غیره و حتی شرکتهای خصوصی در کل دنیا است داشتن این اطلاعات خیلی خیلی هنر نیست چون بیشتر اینها چه بسا کارمندان عادی هستند و بایگان.
در تمام دنیا افشای مطالب سری و محرمانه سازمانها و دولتی و چه بسا شرکتهای تولید خودرو طبق قوانین کشورها جرم و قابل پیگرد است و دسترسی به اینها زیاد هم پز دادنی نیست امروزه بعضی سربازها هم بخاطر کار دفتری در سربازخانه هاچیزکهایی از این نوع دارند ولی همه مثل لیلاز بی جنبه و کم ظرفیت نیستند و سنگ بزگ برداشتن نشانه ی کمی ترسو بودن و گاهی دزد بودن است.
Netherlands
هرکسی بخواهد به قصد ضربه زدن به نیروهای انقلاب اسلامی اسرار نگفته ای را بازگو کند بداند دهان باز نکرده از مردم چنان تودهنی خواهد خورد که دیگر نتواند حرف برند
مهدی
بابا حاجاقا خاطره رو دست کم نگیرید!!!!دست زیاد بگیرید!!!عجبا
لقب آیت الله را به دارندگان چهره های نورانی باید داد
محمد
احمدی نژاد تئوریسین بگم بگم بوده وهست ودر تاریخ بنام ایشان ثبت شده کسی حق مصادره آن را ندارد
علي
آيت الله كه فرمودند اگر کسی از چپ و راست فکر کند بر اثر فشارها و هجمه‌هایی که به من وارد می‌کند، می‌تواند باعث شود تا من این اسرار را افشا کنم، اشتباه می‌کند."
مطمئن باش آيت الله افشا نميكنه و نظام براشون مهمتره