شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
مولوی ملازهی:

عید واقعی مسلمانان روز رهایی قدس است

شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۴۳
کد مطلب: 373275
امام جمعه اهل سنت چابهار اظهار داشت: عید واقعی مسلمانان روزی است که قدس شریف از چنگال ناپاک اراذل و اوباش منطقه و قوم یهود رهایی یافته و آزاد شود.
عید واقعی مسلمانان روز رهایی قدس است
به گزارش جهان به نقل از مهر، مولوی عبدالرحمن ملازهی ظهر شنبه در تالار اجتماعات دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار اظهار داشت: عید فطر امسال به دلیل جنایات و ظلمی که بر علیه مسلمانان و مردم مظلوم نوار غزه روا داشته شد کام مسلمانان تلخ شد.

وی با بیان اینکه ایادی استکباردر قالب صهیونیست جهان خوار در صدد مقابله و تضعیف مسلمانان هستند افزود: جنایات اسرائیلی‌ها او قتل عام زنان و کودکان بی‌دفاع و مظلوم غزه امسال گرد غم بر دل مسلمانان جهان پاشید.

وی اظهار داشت: اسرائیل یک غده سرطانی و ضد بشریت است که باید از صحنه روزگار رفع و پاک شود.

وی با آرزوی اینکه فریاد مظلومان جهان از این جنایتکاران گرفته شود و هر چه زودتر روز نابودی ظلم و ستم قوم یهود فرا رسید بیان داشت: در این راستا باید همه مسلمانان با حفظ اتحاد و اعلام حمایت خود در این مسیر کوشا و در تلاش باشند.

مولوی ملازهی همچنین در بخشی از سخنان خود اظهار داشت: مردم چابهار به دلایل خطرات و تهدید های زیست محیطی ناشی از احداث صنایع پتروشیمی اظهار نگرانی می‌کنند که باید این موضوع در دستور کار و توجه مسئولان قرار گیرد.

وی از استاندار سیستان و بلوچستان خواست تا با تحقیق و مطالعه بیشتری نسبت به این موضوع اقدام کند تا سلامتی مردم در راه توسعه اقتصادی استان تهدید نشود.

امام جمعه اهل سنت چابهار همچنین با بیان اینکه مقام معظم رهبری عنایت و توجه ویژه‌ای به استان دارند اظهار داشت: مشئولان باید در راستای این لطف و عنایت موجبات خدمت و خوشحالی مردم را تامین و برآورده کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *