جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
۱

تحریمهای جدید اتحادیه اروپا علیه روسیه

شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب: 372203
نشریه رسمی اتحادیه اروپا امروز شنبه از اعمال تحریمهای جدید اروپا علیه مقامهای رسمی و شرکتهای روسی خبر داده است.
به گزارش جهان تسنیم به نقل از ایتارتاس خبر داد؛ نشریه رسمی اتحادیه اروپا اعلام کرده است که آلکساندر بورتنیکوف رئیس سرویس امنیت فدرال روسیه، میخاییل فرادکوف رئیس سرویس اطلاعات خارجی روسیه و رمضان قدیرف رئیس جمهور چچن به فهرست افراد و شخصیت های تحریم شده از سوی اتحادیه اروپا افزوده شده اند.

بر اساس این گزارش شورای اروپا در نشست روز پنج شنبه خود ۱۵ شخصیت و مقام روسی و ۱۸ شرکت و سازمان را به فهرست تحریمهای خود اضافه کرده است. تحریمهای جدید اتحادیه اروپا علیه روسیه همچنین شامل نیکولای پاتروشف رئیس شورای امنیت روسیه، رشید نورگالی اف معاون شورای امنیت روسیه، بوریس گریزلوف عضو شورای امنیت روسیه، میخاییل دگتیارف نماینده مجلس دومای روسیه و آلکساندر تکاچف فرماندار منطقه کراسنودار می شود.

علاوه بر این ۹ شرکت و ۹ سازمان روسی شامل مقامهای جمهوری مردمی لوهانسک و دونتسک نیز به فهرست تحریمهای اتحادیه اروپا افزوده شده اند.

اتحادیه اروپا تاکنون ۸۷ فرد و ۲۰ مقام سیاسی روسی را تحریم کرده است. همه این افراد تا نوامبر امسال حق ورود به اوکراین را ندارند و اموال و دارایی های آنها نیز در بانکهای اروپایی توقیف خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
واي خيلي تحريم سنگيني بود