چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - 22 May 2024
 
۲
۹

گودبرداری شبانه با چاشنی آزار مردم

يکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۱
کد مطلب: 371214
فیلم زیر گودبرداری شبانه در یکی از محله های تهران را به نمایش درآورده است.
به گزارش جهان، یکی از کاربران در پیامی نوشت: در ایام ماه مبارک رمضان، معمولا از ساعت ۱۲ شب تا بعد از اذان صبح، در منطقه ۵ تهران واقع در فلکه اول شهران، و در انتهای خیابان سمیه غربی گودبرداری صورت می‌گیرد که آلودگی های صوتی آن مخل آسایش ساکنین این منطقه شده است.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000371/nf00371214-3.jpg


https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000371/nf00371214-2.jpg

وی ادامه داد: بعد از چندین شب گودبرداری و ایجاد مزاحمت برای ساکنین محترم این منطقه، با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتم تا برای رفع این مشکل اقدامی صورت گیرد اما بعد از چندین بار تماس، پاسخ نیروی انتظامی این بود که تذکر دادیم ولی آنها گفتند از شهرداری نامه داریم و به کار خود ادامه می دهیم!

https://cdn.jahannews.com/images/docs/000371/n00371214-t.jpg
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجید مجد
United States
نامه داشتند؟؟؟؟
همین؟؟؟؟
پس اسایش مردم چی می شه؟؟؟
حمید
معلومه اولین باره گودبرداری دیدین
بیاین تو محل ما بهتون نشون بدم گوبرداری چیه
تو روز که شهرداری اجازه نمیده مجبورن تو شب انجام بدن
Iran, Islamic Republic of
همین کارا رو می کنن که صبحش خبر میرسه دو کارگر زیر آوار در عملیات گودبرداری موندن!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
مگه تو نامه نوشته بود نصفه شب؟
نامه داشته که گودبرداری کنن، مگه شهرداری می نویسه که حتما اون موقع شب برین گود برداری کنین؟؟؟؟
میثم
Iran, Islamic Republic of
علاوه برکارگرانی که زیر آوار می مونن، بعد از چند سال ساکنان همون ساختمون نوساز هم با کوچکترین لرزش می رن همون جا که اون کارگره رفته!!!!!
خوب اگه کارشون گیر نداشت که نصفه شب دزدکی کار نمی کردن
متین. ک
Iran, Islamic Republic of
گودبرداری غیر اصولی، یواشکی، خونه های کاغذی، خسارت های جبران ناپذیر هنگام سیل و زلزله
تا کی؟؟؟؟
علي
Iran, Islamic Republic of
اينكه گودبرداريه! پشت خونه ما بر اتوبان شهيد صياد شيرازي ايستگاه پشتيباني خط متروست كه زير نظر شهرداريه. روز به اون بلندي هيچكي كار نميكنه. شب كه ميخوايم بخوابيم تازه لودر و بچينگشون شروع ميكنه و واويلا تا صبح!
اون كه ديگه تو خيابون نيست بگن تردد نميشه! تو سايت متروه. روزها خاموش شبها همه بيدار!!!
علوی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه مجوز و نامه شهرداری دقیقا نیمه شب رو اعلام و اجازه میده و چون مسئول گود برداری و حمل نخاله پیمانکارهای مورد اعتماد و دوستان اقایون هستن(اکثرا) ایجاد مزاحمت و سروصدا در نیمه شب نه توسط۱۳۷و نه بوسیله پلیس۱۱۰ حل و جلوگیری نخواده شد فقط و فقط همسایه عزیز صبر و خویشتن دتاری ... کل منطق همینه و جالب تر اینه که دقیقا ساعات کار از ۱۰شب تا ۵/۳۰صبح میباشد حالا تردد ماشین های سنگین توی کوچه های خلوت و ساکت یک طرف صدای لودر یه طرف دیگه و امنیت نداشتن وسایل نقلیه داخل کوچه بدلیل امکان مالیدن گلگیر یه کامیون به خودرو شما هم وجود داره که مسلما هیچ کس پاسخگو نیست البته ایراد و تقصیر از کامیون ها نیست چون جز این ساعات ساعت دیگه ای حق تردد ندارن و بالاخره بتاید کار کنن مشکل جای دیگه اس و عدم هماهنگی مسئولین .. واقععا شهرداری ارامش برای مردم به ارمغان اورده؟؟؟؟ این برنامه ریزی صحیحه؟؟ اصلا کسی هست پاسخگو باشه؟؟ جواب کاملا مشخصه ... دوست عزیز چندروز تحمل کن تموم میشه این میشه جواب کامل و قاطع به ارامش سلب شده مردم بخصوص پایتخت
به امید روزهای بهتر و اصلاح قوانینی از این دست
یا حق
نیما
Iran, Islamic Republic of
بیچارمون کردید. 137 و 1888 زنگ زدم میگن مجوز داره گودبرداریشون از ساعت 12 شب تا 6 صبح!!!!! چون کامیون در روز که نمیتونه تردد کنه!!! بیچارمون کردید.چه خاکی تو سرمون کنیم؟ ....