چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - 22 May 2024
 
۰

گودبرداری باز حادثه آفرید

چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب: 274323
سخنگوی سازمان آتش نشانی از ریزش یک ساختمان سه طبقه بر اثر گودبرداری و مرگ دو نفر در این حادثه خبر داد.
به گزارش جهان، جلال ملکی در گفتگو با مهر اظهار داشت: ساعت 2:9 بامداد امروز حادثه ریزش آوار در خیابان خاوران، خیابان میثم به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد. بلافاصله ایستگاههای 24 و 48 و دو گروه نجات 2 و 9 راهی محل حادثه شدند. در بررسیهای اولیه مشخص شد یک ساختمان سه طبقه که در مجاورت یک زمین گودبرداری شده قرار داشت به طور ناگهانی فرو ریخته است.
 
وی افزود: 7 نفر از ساکنان این ساختمان سه واحدی زیر آوار گرفتار شده بودند که آتش نشانان پس از ایمن سازی محل اقدام به خارج کردن آنها از زیر خروارها خاک کردند. امدادگران اورژانس پس از معاینه این 7 نفر مرگ دو نفر از آنها را تایید و 5 نفر دیگر به مراکز درمانی منتقل شدند.
 
ملکی ادامه داد: قربانیان یک مرد 40 ساله و یک دختر 15 ساله بودند که در این حادثه جان خود را از دست دادند. ساعت 4:51 با پایان یافتن عملیات آتش نشانان به ایستگاههای خود بازگشتند. علت حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش نشانی در حال بررسی می باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *