پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۱

محل برگزاری نماز عید فطر در تهران

جمعه ۲۷ تير ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۵۰
کد مطلب: 370967
مدیر‌عامل مصلای امام‌خمینی(ره) از برگزاری نماز عید فطر در این محل و نماز جمعه روز قدس در دانشگاه تهران خبر داد و گفت: برای آماده‌سازی مصلا برای عید فطر نمایشگاه شب‌های نورانی چند روز زود‌تر به اتمام می‌رسد.
محل برگزاری نماز عید فطر در تهران
به گزارش جهان به نقل از فارس مدیر‌عامل مصلای بزرگ «امام‌خمینی(ره)» از اتمام زمان برگزاری نمایشگاه شب‌های نورانی چند‌ روز زود‌تر از پایان ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: امسال مقرر شده نماز عید سعید فطر در مصلای بزرگ «امام‌خمینی(ره)» اقامه شود از این رو برای آماده‌سازی مصلی برای عید فطر نمایشگاه چند روز زود‌تر تعطیل می‌شود.

برگزاری برنامه فرهنگی از رسالت‌های مصلی است

وی برگزاری برنامه‌های فرهنگی را از رسالت‌های مصلی برشمرد و گفت: سال های گذشته در جوار نمایشگاه قرآن فعالیت‌های فرهنگی مختلفی توسط مصلی برگزار می‌شد که رسالت ما بود و امسال هم با جابجا شدن محل برگزاری نمایشگاه قرآن آن وظایف کماکان بر عهده مصلی است که در قالب برنامه شب‌های نورانی پیاده شد.

ابراز رضایت از استقبال مردم

نادری با ابراز رضایت از برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب و محصولات فرهنگی گفت: استنباط ما این بود که در شب‌های اول نمایشگاه با استقبال زیادی مواجه نشود زیرا با تبلیغ گسترده نمایشگاه قرآن تصور همه بر استقبال پایین بود اما پس از چند روز برنامه با استقبال خوب علاقه‌مندان مواجه شد.

برگزاری نماز جمعه روز قدس در دانشگاه تهران

مدیر‌عامل مصلای امام‌خمینی از برگزاری نماز جمعه روز قدس در دانشگاه تهران خبر داد و گفت: به منظور آماده‌سازی مصلای «امام‌خمینی(ره)» برای برپایی نماز عید فطر، نماز جمعه روز قدس در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *