جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 10 May 2024
 
۵
۱۰

فیلمی جنجالی از گل شدن پنالتی بازیکن هلند در بازی با آرژانتین

شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب: 369833
فیلمی جنجالی در برخی رسانه‌ها منتشر شده که نشان می‌دهد پنالتی که مدافع هلند به آرژانتینی‌ها زده، به احتمال فراوان گل شده است.
فیلمی جنجالی از گل شدن پنالتی بازیکن هلند در بازی با آرژانتین
به گزارش جهان به نقل از فارس، فیلمی جنجالی در برخی از رسانه‌ها منتشر شده که نشان می‌دهد پنالتی که رون ولار مدافع تیم ملی هلند در مرحله نیمه نهایی مقابل آرژانتین به ثمر رسانده پس از مهار توسط رومرو در برگشت گل شده است؛ اما داور و کمک داور نسبت به این ضربه در ادامه بی‌تفاوت بوده‌اند.

این پنالتی اول هلند بود که از دست رفت و در ادامه آرژانتین پیروز شد و به فینال رسید تا حریف آلمان شود.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


SAEED
اخر ادم بي عقل وقتي پنالتي زده ميشه و دروازه بان مي گيره تمام حالا اگر در برگشتن توپ بره تو دروازه اصلا مهم نيست اين قانون مخصوصا در پنالتي هاي حذفي
Iran, Islamic Republic of
قطعا اگر ضربه دیگری به توپ نخورده باشه گل درسته.
نمونه این مورد قبلا اتفاق افتاده و گل اعلام گردیده ملاک واکنش دروازبان نیست ملاک توپ و خط دروازه است.
یه فیلم کاملا بی کیفیت و گیج کننده مشخص نمیکنه توپ روی خط قرار میگیره یا از خط میگذره!!؟
آرژانتین، از سد ایران هم به مدد داور گذشت؛ زیرا اگر داور پنالتی مسلمی را که همه کارشناسان، آن را پنالتی دانستند، گرفته بود، روند بازی تغییر می یافت. بنابراین باید آرژانتین را؛ هم در مقدماتی و هم نیمه نهایی، تیمی دانست که با اعمال نظر و بی عدالتی صعود کرده است. آیا این واقعیت، در نهایی هم تکرار خواهد شد؟؟؟؟؟
گل به سوئیس و بلژیک و حتی ایران دقیقا چه مشکل داوری داشت؟؟؟بگو ما هم بدونیم!!!آرژانتین تمام بازی ها رو به مدد مسی بالا رفت تو نهایی هم همین میشه!!
سامان
معلوم نیست گل شده یا روی خط وایساده توپ
مجيد
Iran, Islamic Republic of
اولا توپ هنوز از خط رد نشده
ثانيا در برگشت به سر بازيکن هلند مي خوره
ضمنا در فيلم کامل تري که من ديدم خود بازيکن هلند هم يک لحظه فکر مي کنه گل شده ولي بعد که مي بينه از خط رد نشد بي خيال مي شه
پروانه
Iran, Islamic Republic of
خيلي دوست دارم بدونم منبع اخبار فوتبالي جهان از كجاست؟ آخه اخبار شما منحصر به خودتونه و هيچ جاي ديگه ديده و شنيده نميشه مثل خبر دوپينگ بازيكنان هلند!!!
سعید
آخه این فیلم چی رو نشون میده؟
یعنی من موندم شما در این حد نمیدونی که تو پنالتی حذفی دروازه بان گرفت تمومه؟؟یعنی هیچ فیلمی جز موبیل این تماشاچی این رو نشون نداده؟؟؟یعنی نمیبینی که بعد رفتن رومرو خورد به ولار بعد رفت روی خط وایساد؟؟؟