پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

سوسیچ قراردادش را با بوسنی تمدید کرد

پنجشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب: 369647
سرمربی ۵۹ ساله تیم ملی فوتبال بوسنی‌و‌هرزگوین که گفته می‌شد قصد کناره‌گیری از سمتش را دارد قراردادش را تمدید کرد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، همانطور که رسانه‌های بوسنیایی پیش‌بینی کرده بودند سافت سوسیچ، سرمربی تیم ملی بوسنی‌وهرزگوین در پست سرمربیگری این تیم باقی ماند. سوسیچ که قرارداد قبلی‌اش تا پایان رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بود با امضای قرادادی دو ساله مجدداً هدایت این تیم اروپایی را تا پایان رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ برعهده گرفت.

کمیته اجرایی فدراسیون فوتبال بوسنی‌وهرزگوین پس از بررسی عملکرد سوسیچ به این نتیجه رسید که او را در پست سرمربیگری این تیم ابقا کند. این مربی ۵۹ ساله که از سال ۲۰۰۹ هدایت اژدهایان را برعهده دارد در ۴۹ بازی رکورد ۲۲ پیروزی، ۸ مساوی و ۱۹ شکست را از خود به جای گذاشت. تیم او در گروه F جام جهانی ۲۰۱۴ پیش از اینکه ایران را شکست دهد مقابل آرژانتین و نیجریه تن به شکست داد تا در کسب جواز صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها ناکام بماند.

سافت سوسیچ پس از امضای قرارداد جدید گفت: "اعضای کمیته اجرایی فدراسیون فوتبال بوسنی‌وهرزگوین حمایت خود را از من نشان دادند و تصمیم گرفتیم که به همکاری‌مان با یکدیگر ادامه دهیم. پیش از این هم گفته بودم که ترک این تیم خیلی سخت است ولی هنوز این لحظه فرا نرسیده است. از حالا سعی خودمان را خواهیم کرد تا جواز حضور در مرحله پایانی یورو ۲۰۱۶ را به دست بیاوریم و نتایج بهتری نسبت به جام جهانی ۲۰۱۴ بگیریم."

بوسنی در گروه B مرحله مقدماتی یورو ۲۰۱۶ با تیم‌های قبرس، ولز، بلژیک، رژیم صهیونیستی و آندورا همگروه است.

سوسیچ در این‌باره گفت: "با وجود اینکه توانایی صعود از گروه‌مان را داریم ولی کار ساده‌ای در پیش نداریم. در بازی اول خودمان به دیدار قبرس می‌رویم و پس آن سه بازی دشوار با تیم‌های ولز، بلژیک و رژیم صهیونیستی خواهیم داشت. باید با احتیاط آماده این رقابت‌ها شویم و امتیازات کافی را به دست بیاوریم."
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *