جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۱
۱

مارادونا: سوارز چه کسی را کشته است؟

جمعه ۶ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۴۰
کد مطلب: 367404
اسطوره فوتبال آرژانتین از تصمیم فیفا برای محرومیت مهاجم تیم ملی اروگوئه برای ممنوعیت هرگونه فعالیت فوتبالی به مدت چهار ماه انتقاد کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، دیگو مارادونا از تصمیم فیفا برای محرومیت چهار ماهه سوارز از تمام فعالیت‌های فوتبالی به دلیل گاز گرفتن کیه‌لینی انتقاد کرد.

مهاجم تیم ملی اروگوئه و لیورپول از ۹ بازی و چهار ماه فعالیت فوتبالی به دلیل گاز گرفتن کیه‌لینی در دیدار مقابل ایتالیا در جام‌جهانی محروم شد.

مارادونا که تی‌شرتی در حمایت از سوارز به تن کرده بود و روی آن نوشته شده بود «لوئیس ما با تو هستیم.»، به انتقاد از تصمیم فیفا برای محرومیت چهار ماهه وی پرداخت و مدعی شد که فیفا طوری با او رفتار می‌کند که گویی رفتاری بسیار شنیع انجام داده است.

وی اظهار داشت: این تصمیم یک رسوایی است. نمی‌توانم آن را درک کنم. سوارز چه کسی را کشته است که باید او را اینگونه محروم کنند؟ چرا فیفا به او دستبند نمی‌زند و به او را به گوانتانامو نمی‌فرستد؟

مارادونا ادامه داد: یک بازیکن یک سال سخت تلاش می‌کند تا بتواند در جام‌جهانی بازی کند و لوئیس ۲۹ گل زد و آنها او را از جام جهانی به این شکل بیرون کردند. این باورکردنی نیست. زیدان را در فینال جام‌جهانی ۲۰۰۶ به یاد بیاورید آنها با او چه کردند؟ فیفا توپ طلا را به او داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
سوارز ابله است و مارادونا هم زیاد چرت می گوید