سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۲

رفتاروحشیانه با کودک فلسطینی +فیلم

يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب: 368896
شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها به تازگی فیلمی را از ضرب و شتم وحشیانه یک کودک فلسطینی به دست نظامیان رژیم اشغالگر قدس منتشر کرده اند.
به گزارش جهان به نقل از العالم، مقامات آمریکایی پس از آنکه مطلع شدند این کودک فلسطینی تابعیت آمریکایی نیز دارد، در خصوص این اقدام نظامیان رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی کردند.

وزارت خارجه آمریکا با صدور بیانیه‌ای خواستار تحقیق شفاف و سریع درباره استفاده بیش از حد زور علیه "طارق ابو خضیر" شده است.

موضع گیری فوری وزارت خارجه آمریکا درباره طارق ابوخضیر درحالی است که وی از نزدیکان شهید "محمد ابوخضیر" نوجوان فلسطینی است که صهیونیستها هفته گذشته او را ربوده و به قتل رساندند و پیکرش را آتش زدند.


در سایه سکوت مجامع بین المللی و کشورهای مدعی دفاع از حقوق بشر، شمار قابل توجهی کودک و نوجوان فلسطینی در زندانهای رژیم صهیونیستی در اسارت هستند و یا در مناطق مختلف سرزمین فلسطین، هدف اقدامات و حملات وحشیانه رژیم اشغالگر قرار می گیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *