يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۱
۲

دلیل استیضاح وزیرعلوم از دید وزیر اسبق‎

يکشنبه ۸ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب: 367731
رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: در صحبتی که با امضاکنندگان داشتم، آنها از عملکرد وزارت علوم به شدت نگران بودند و احساس می‌کردند ممکن است این عملکرد هزینه‌های سنگینی برای کشور داشته باشد.
به گزارش جهان، محمد مهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری خانه ملت در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس اظهار داشت: طرح استیضاح وزیر علوم با ۵۰ امضا تحویل هیأت رئیسه مجلس شد.

وی اضافه کرد: در صحبتی که با امضاکنندگان داشتم آنها از عملکرد وزارت علوم به شدت نگران بودند و احساس می‌کردند که ممکن است این عملکرد تبعات سیاسی و اجتماعی و هزینه‌های سنگینی برای کشور داشته باشد.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با بیان اینکه استیضاح‌کنندگان جلوگیری از یک خسارت بزرگ برای کشور را دلیل استیضاح خود می‌دانند، تصریح کرد: امروز فضای دانشگاهی پیشرفت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و رشد چشمگیر علمی را شاهد است که شاید برخی عملکردها این رشد را متوقف کرده و دچار مخاطره کند.

زاهدی با بیان اینکه استیضاح باید در روال قانونی خود انجام شود، خاطرنشان کرد: حال باید ببینیم چه زمانی استیضاح اعمال وصول شده و اقدامات مربوط به آن انجام خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مصطفی
وای!!!! لابد تو که بودی تبعاتش مثبت بود
Iran, Islamic Republic of
احتمالا بورسیه ها فامیلشون هستند وگرنه در اوج کارها چرا استیضاح نکردند