شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۴
۲

تمرینات عجیب تیم هامبورگ +تصاویر

شنبه ۷ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۵۳
کد مطلب: 367580
تیم فوتبال هامبورگ به منظور حضوری موفق در فصل جدید بوندس‌لیگای آلمان این روزها تمرینات عجیب و البته جالبی را پشت‌سر می‌گذارد.
تمرینات عجیب تیم هامبورگ +تصاویر
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، تیم فوتبال هامبورگ فصل گذشته با قرار گرفتن در رده شانزدهم جدول بوندس‌لیگا برای بقا در این لیگ راهی بازی پلی‌آف شد و در دو دیدار رفت‌و‌برگشت مقابل گروتر فورث به نتیجه تساوی یک بر یک رسید ولی با توجه به گل‌زده در خانه حریف در سطح اول فوتبال باشگاه‌های آلمان باقی ماند.

میرکو اسلومکا، سرمربی ۴۶ ساله هامبورگ که نمی‌خواهد شاگردانش همانند فصل گذشته عملکرد ضعیفی داشته باشند این روزها تیمش را در اردوگاه نظامی که مربوط به نیروی دریایی آلمان است تمرین می‌دهد. این اردوگاه در شهر فلنزبورگ واقع در ایالت شلسویگ هولستین آلمان واقع شده است.

از جمله تمرینات این تیم آلمانی می‌توان به حمل آدمک‌هایی به وزن ۲۲ کیلوگرم، عبور از بین تایرها، بالا رفتن از دیوارهای چوبی و حفظ تعادل روی سیم‌های باریک اشاره کرد.

اسلومکا، سرمربی هامبورگ در خصوص تمرینات تیمش گفت: پیش از شروع فصل برنامه‌ای سخت، قدرتی و استقامتی را برای بازیکنان در نظر گرفته‌ایم که همکاری آنها را برای پیشبرد اهداف‌مان هم می‌طلبد.
















نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مجید
خسته نباشید
مجید سرابی
Iran, Islamic Republic of
این تمرینات عجیب نیست ، تمرینات باشگاههای ایران عجیب است که یا تمرین نمی کنند . یا سر تمرین حاضر نمی شوند . یا سر تمرین تک روی می کنند و به مربی گوش نمی دهند و یا کلا" آبکی تمرین می کنند .