دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

شایعه‌درشهر/استیلی‌باشگاه‌راه‌آهن‌راخرید!

سه شنبه ۳ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب: 366914
چند وقت پيش حميد استيلي به همراه يكي از دوستانش براي خريد باشگاه راه آهن نزد مسولان راه آهن رفت اما مبلغي كه آنها براي خريد این باشگاه پيشنهاد كردند با مخالفت دادستاني مواجه شد . استيلي ۱۰ ميليارد پيشنهاد داده بود اما مورد قبول آنها واقع نشد .دوباره همه چيز در خصوص فروش راه آهن سر جاي خودش باقي ماند و دوباره نقطه سر خط !
به گزارش جهان به نقل از بانك ورزش، روز يكشنبه بود كه سرانجام يكي از مسولان به صدا درآمد . نژاد فلاح مصاحبه كرد ودر صحبت هايش به اين نكته اشاره كرد كه حتي در صورت منحل شدن راه آهن اجازه انتقال به شهرستان نمي دهند اما با وجود صحبت هاي اين مقام مسوول روز گذشته از باشگاه راه آهن خبر رسيد كه مسي ها باز هم پا پيش گذاشتند تا با خريد راه آهن همچنان ليگ برتري بمانند. حالا اين سوال پيش مي آيد چطور نژاد فلاح با بحث انتقال راه آهن مخالفت مي كند در حالي كه باشگاه مس همچنان اميدورار به خريد باشگاه راه آهن است؟!

دوشنبه اما ماجرا باز به حالت قبل برگشت. دادستاني كمي از موضع خود عقب نشینی کرد و قيمت را پايين آورد . به اين ترتيب خريداران شرايط بهتري براي خريد اين باشگاه پيدا مي كنند . د

با این عقب نشینی، شب گذشته بالاخره خبر توافق نهایی استیلی و مدیران راه آهن برای خرید این تیم به گوش رسید. شنیده شده استیلی به همراه سیاسی و دوستانش راه‌آهن را خریداری کرده اند و خود او سرمربی فصل آینده این تیم خواهد بود. اگر این خبر رسما اعلام شود و صحت داشته باشد باید دید چه سرنوشتی در انتظار پرسپولیس خواهد بود. خادم که به حضور استیلی در هیات مدیره پرسپولیس اصرار داشت حالا به او کمک کرده تا سهام راه آهن را به کمک دوستانش بخرد و این کمی عجیب است. حضور اعضای هیات مدیره پرسپولیس در راه آهن، پرسپولیس را در بلاتکلیفی فرو می‌برد و این برای تیم محبوب پایتخت خبر خوبی نیست.

این همه تلاش برای نشستن روی صندلی هیات مدیره تیمی مردمی و حالا تنها گذاشتن این تیم در شرایطی سخت توسط استیلی، هواداران پرسپولیس را ناراحت خواهد کرد. در این ماجرا شاید خادم بیش از همه زیر سوال برود. کسی که برای آمدن استیلی اصرار داشت و حالا به او برای خرید راه آهن هم کمک کرده است. رابطه استیلی و وزارت ورزش و علی الخصوص شخص خادم کمی گیج کننده شده که امیدواریم خادم توضیح مناسبی برای آن داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *