چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
 
۰

اسرائیل مجدداً "العیساوی" را دستگیر کرد

سه شنبه ۳ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۵:۳۹
کد مطلب: 366826
"سامر العیساوی" اسیر آزادشده فلسطینی بار دیگر به اسارت رژیم اشغالگر درآمده است.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از شبکه المیادین نوشت، نظامیان رژیم صهیونیستی "سامر العیساوی" اسیر آزادشده فلسطینی را مجدداً به اسارت گرفتند.

عیساوی در سال ۲۰۰۲ توسط اسرائیل بازداشت شده بود و در سال ۲۰۱۱، این فلسطینی ۳۳ساله از زندان به‌صورت مشروط آزاد شد، ولی کمتر از یک سال بعد به‌اتهام نقض آزادی مشروط خود بار دیگر بازداشت شد.

وی در اعتراض به حکم حبس ۲۶ساله‌اش که ۱۶ سال از آن باقی مانده بود بیش از هشت ماه دست به اعتصاب غذا زده بود.

عیساوی اعتصاب ۲۶۰روزه خود را از آگوست ۲۰۱۲، آغاز کرد. در طول این اعتصاب غذا تا آوریل ۲۰۱۳ بیش از هشت ماه طول کشید و تنها مایعات غنی‌شده با ویتامین مصرف می‌کرد و پس از این اقدام نیز اسرائیل تحت فشار بین المللی مجبور به آزادی وی شد.

اسرائیل طی چند روز اخیر در پی ربوده شدن سه شهرک‌نشین در کرانه باختری در تاریخ ۱۲ ژوئن سال جاری [۲۲ خرداد ماه]، حدود ۵۰۰ نفر را دستگیر کرد.

شمار فلسطینیان دستگیر شده از تاریخ ادعای ربوده شدن ۳ یهودی در ۱۲ ژوئن، به ۴۶۸ تن رسیده است.

در بیانیه صادره از سوی جمعیت اسرای فلسطینی آمده است، شمار فلسطینیان دستگیر شده از تاریخ ادعای ربوده شدن ۳ یهودی در ۱۲ ژوئن، به ۴۶۸ تن رسیده است.

دولت اسرائیل حماس را مسئول ربوده شدن سه جوان یهودی در ۱۲ ژوئن در کرانه باختری رود اردن دانسته و پارلمان این کشور به‌منظور یافتن این جوانان صلاحیت‌های بسیاری در اختیار سربازان اسرائیلی قرار داده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *