سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰
۱

تسلیت رهبر انقلاب بمناسبت وفات فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش

دوشنبه ۲ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب: 366709
پیکر مرحوم محمدحسن معینی‌پور با حضور جمعی از مسئولان، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم در تهران تشییع شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، پیکر مرحوم امیر محمدحسن معینی‌پور فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش، صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم از مقابل ستاد فرماندهی نهاجا تشییع شد.

امیر معینی پور سال‌های ۱۳۶۰ تا ۱۳۶۲ فرماندهی نیروی هوایی را عهده‌دار بوده است.

حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری، امیر خلبان حسن شاه صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر سرلشکر حسنی سعدی معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح، امیر حسام هاشمی، امیر خلبان پردیس فرمانده اسبق نهاجا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از جمله افراد حاضر در این مراسم بودند.

حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی طی سخنانی کوتاه اظهار داشت: دیروز که خبر درگذشت ایشان را به رهبر معظم انقلاب دادیم، ایشان فرمودند از قول من به بازماندگان تسلیت گفته و بگویید که ایشان در موقعیت بسیار حساس، کمک بسیار بزرگی به پیشرفت نهاجا کردند.

وی با اشاره به قبول مسئولیت توسط مرحوم معینی پور در دوران حساس و خطیر کشور در نیروی هوایی، گفت: انقلاب اسلامی پس از پیروزی، دچار توطئه های فراوان و رنگارنگی از سوی دشمنان شد و در همین بزنگاه بود که امیر معینی پور مسئولیت مهم فرماندهی این نیرو را قبول کرد.

رییس دفتر مقام معظم رهبری افزود: بعد از فرار بنی صدر خائن، مسئولیت نیروی هوایی ارتش توسط حضرت آقا که در آن زمان رییس جمهور بودند، به او داده شد و قبول این مسئولیت در آن زمان حساس و در بحبوحه جنگ، ازخودگذشتگی فراوانی می‌خواست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


روحش شاد